Polskie forum o grze Path of Exile

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » NEWSY » 3.11.1 WSTEPNE PATCH NOTES [TLUMACZENIE/SKROTY WLASNE]

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

3.11.1 wstepne patch notes [tlumaczenie/skroty wlasne]

  
Szhival
30.06.2020 08:51:08
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 26 #5494315
Od: 2020-6-30


Ilość edycji wpisu: 1
EDIT(03.07.2020): DODATKOWE ZMIANY W 3.11.1

[Tak samo jak wczesniej, tlumaczenie z glowy/dupy/nudy, przypisy, ortografy i bledy z wlasnej inwencji, mea culpa, mea maxima culpa]



TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



ULEPSZENIA HARVEST
- nasiona T2, T3 i T4 dropiace w ogrodze maja teraz szanse wydropic dodatkowe nasiona tego samego rodzaju dla kazdego gracza w party bedacego w momencie dropniecia w ogrodzie
- informacja o gotowosci do zbioru nasion teraz rozroznia czesciowo gotowe i w pelni gotowe pola nasion
- naprawiono bug ktory powodowal ze portal do ogrodu mogl byc w niedostepnej lokacji w mapce Port
- naprawiono bug ktory powodowal ze niektore zasadzone nasiona byly zbyt jasne w ogrodzie

ULEPSZENIA CRAFTOW HARVEST
- podwojono szanse wydropienia nasion T2 z nasion T1
- zwiekszono czestosc wystepowania 'lepszych' opcji craftowania z nasion (usun mod, dodaj mod, usun i dodaj mod)
- nasiona Wild Infestation Queen Bulb, Vivid Devourer Bulb, and Primal Reborn Bulb moga wydropic tylko z mobkow od 68lv
- opcje craftowania z nasion sa teraz sortowane wg. funkcji, zamiast wg. kosztu w esencji
- opcje craftowania z Harvest nie moga byc uzywane na zamienionych w przedmiot bestiach [z Bestiary, przyp. tlum.]
- naprawiono bug ktory umozliwial dodanie Infused Zana modow do unikatow map
- naprawiono bug ktory uniemozliwial zdobycie niktorych z czesci challange Complete Harvest Challange IV
- naprawiono bug ktory powodowal ze craft "Upgrade a Magic item to a Rare item, adding X random modifiers" mogl stworzyc item bez nazwy

USPRAWNIENIA OSTATECZNEGO BOSSA
- Boss nie moze przyzywac mobow Primal Viper
- skill bossa Sacred Ashes moze teraz pokryc caly obszar pomiedzy Vine Walls [zgaduje ze chodzi albo o caly obszar ogrodu, albo o cala 'sekcje' ogrodu za jednym razem (?), przyp. tlum.]
- Faza Sacred Ashes trwa max 25sec
- Sacred Ashes sa usuwane jezeli boss umrze
- naprawiono bug ktory powodowal ze boss przestawal dzialac jezeli zostal ze'stun'owany
- naprawiono bug ktory umozliwial rozpoczecie walki z bossem poza mapami
- naprawiono bug ktory powodowal ze boss przyzywal mobki o zanizonym lvl
- naprawiono bug ktory powodowal ze sekwencja pojawiania sie bossa mogla zostac zlamana wizualnie jezeli gracz oposcil i wrocil do ogrodu w jej trakcie

INNE ZMIANY
- Shaper mod na Belt'ah "Grants Level 22 Abyssal Cry Skill" zmieniono na poprawny "Grants Level 22 Intimidating Cry Skill". Istniejace przedmioty z tym modem zostana uaktualnione automatycznie
- dekoracja Thaumaturgy Pillar zostala chwilowo usunieta z mozlowosci zakupu
- naprawiono bug ktory powodowal ze unikat Megalomaniac mogl miec usuniete cluster jewel mody i nie mogl miec nowych cluater jewel modow
- naprawiono bug ktory powodowal w walce z bossem Brine King sciany wody zadawaly znacznie wieksze obrazanie niz powinny jezeli boss byl pod efektem cold damage over time kiedy gracz wszedl w sciane wody
- naprawiono bug ktory umozliwial Curse z modow mapy do dzialania na gracza jezeli gracz posiadajacy Curse Immunity i Hexproof stracil jeden z tych efektow
- naprawiono bug ktory umozliwial genowi Fortify Support dzialanie z niektorymi efektami gemow (np. Comustion z gema Infernal Cry)
- naprawiono bug ktory powodowal ze gem Deadly Ailments nie byl uwzgledniany w tooltip'ie skilla
- naprawiono bug ktory umozliwial zmienianie Fracture Mod'ow crafting benchem
- naprawiono bug ktory wyswietlal slot na unikalna mape Infused Beachhead w map stash tab dla map T16
- naprawiono bug w ktorym postac Shadow zle trzymala siekiery na ktorych nalozono kosmetyk Dark Magic Weapon

CRASHE
- naprawiono rzadki instance crash w czasie przyzywania Minionow
- naprawiono crash ktory mogl wystapic podczas uzywania unikatu Abhorrent Interrogation
- naprawiono instance crash ktory mogl wystapic podczas uzywania gema Raise Zombie
- naprawiono instance crash ktory kogl wystapic w PvP zwiazany z uzywaniem Minionow
- naprawiono instance crash ktory mogl wystapic podczas natychmiastowego opuszczanie obszaru zaraz po wejsciu




TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



[wszystkie tlumaczenia z glowy/dupy/nudy, mam nadzieje ze mimo to w miare zrozumiale]


Spodziewany czas wprowadzenia patch's - koniec tygodnia.

ULEPSZENIA HARVEST
- Mobki z nasia T2, T3, T4 oraz Harvest Boss'y beda miec [rosnaca z tierem] szanse na wydropienie nowego rodzaju nasiona ktore bedzie dodawac nowe wlasciwosci nasionom zasianym wokol niego
- wejscie do Ogrodu bedzie mialo dodatkowe schody
- zbiorniki na esencje [Storage Tanks] zostaja odblokowane kiedy przechowywana i otrzymana esencja przekroczy 250
- dodane ostrzezenie przed podniesieniem w pelni urosnietych nasion T1 i T2
- zmiana kolorow nasion by latwiej bylo je rozroznic
- dodatkowe teksty przy zaznaczniu infrastruktury w ogrodzie, mowiace z czym/jak jest polaczona
- postep do respawna ostatecznego bossa Harvest bedzie widoczny w ogrodzie
- Namharin, Born of Night [domyslam sie, ze Harvest boss, przyp. tlum], stanie sie niewidzialny w czasie uzywania skilla Prowl
- wiecej animacji/modeli [itp] Bossow z T4 nasion i ostatniego bossa bedzie wczytywane przez gre zawczasu
- naprawiono buga z bossami T4 nasion w ktorym mogli oni nieustannie spawn'owac nowe mobki w swojej nieruchomej 'fazie'
- naprawiono buga ktory powodowal ze skrzynka z nasionami wyswietlala zle ilosci nasion po skorzystaniu z opcji automatycznego sadzenia
- naprawiono buga przez ktorego Oshabi mogla mowic kilka razy w tym samym czasie podczas sadzenia nasion
- naprawiono buga ktory pozwala widziec stacje craftowania z ogrody [ta za 1.8k esencji przyp. tlum] wyswietlala ikone na minimapie poza ogrodem
- naprawiono buga ktory powodowal ze ikona waypointu do ogrodu na mapie swiata miala bledna grafike

ZMIANY MECHANIK HARVEST
- wszystkie nasiona T1 rosna teraz przez 3 cykle, poza najrzadszymi nasionami Wild Hatchling Seed, Vivid Thornweaver Seed, Primal Cleaveling Seed
- wymiana fossila na rezonator lub rezonatora na fossil powinna dawac lepsze wyniki
- reroll przedmiotu z zachiwaniem affix/suffixow i 'szczesliwymi'[lucky] rollami nie moze byc stosowany na przedmiotach ktorych nie bedzie mogl zmienic
- naprawiono bug ktory zzeral caly stack Scarabow zamiast jednego przy korzystaniu z crafta na ulepszenie Scarab'a
- naprawiono bug ktory powodowal ze przepis na 'zmiane broni lub pancerze na pierscien o podobnych atrybutach' tworzyl amulet
- naprawiono bug ktory uniemozliwial korzystanie z przepisow w Collector'rze po usunieciu przepisu z polaczonej z nim stacji do craftingu [ta za 1.8k]
- naprawiono bug ktory uniemozliwial uzycie przepisu na 'zamiane Divination Card na inna Divination card' jezeli uzyto stack'u z wiecej niz jedna karta, przepis teraz wykorzysta tylko jedna karte z wlozonego stack'u
- naprawiono bug ktory uniemozliwial zmiany modow na item'ie z jednego elementu na inny, jezeli zmieniany mod byl pierwszym w kolejnosci modem na item'ie

SERCE OGRODU Heart of the Grove [ostatni boss Harvest przyp. tlum]
"Pracujemy nad naprawa roznych bugow zw. z walka z tym bossem. Pelne zmiany beda ogloszone do konca tygodnia"

INNE ZMIANY
- Cluster Jewel beda zawsze dropic z dodaktowym enchant'em okreslajacym ilosc jewel slot'ow, 1 na Medium, 2 na Large. Zastopia one te same mody ktore mogly byc na nich.
- Cluster Jewel bez tego enchant'a moga byc sprzedane vendorowi by otrzymac wersje ztym enchant'em, usuwajac ja z modow na Jewel'u
- tworzac kilka Brand'ow na raz, Brand'y ponad limit beda usuwane od razu
- doprecyzowano ze mod "You loose Rage 20% slower" dotyczy tylko normalnej utraty Rage
- doprecyzowane ze Enduring Cry dodaje tylko dodatkowe elemental res, a nie wszystkie res
- Elemental Focus Support dziala z kazdym skillem ktory moze nakladac elemental'ne status efekty
- unikat Law of the Wilds moze byc wlozony do Stash Tab'a na unikaty
- dodano ikony dla decoracji Hideout'a dodanych w 3.11.0
- naprawiono bug ktory powodowal ze nowo dodane node'y na Cluster Jewels mogly otrzymywac bonusy ktore powinny dodtyczyc tylko node'ow na Passive Tree
- naprawiono bug ktory powodowal ze bycie Immune na klatwy usuwal tez aure Despair nadawana przez unikat Witchfire Brew
- przywrocono mod "1% increased Chaos Damahe per level do unikatu Edge of Madness
- naprawiono bug ktory powodowal ze unikat Skin of the Lords dawal Keystone Sacred Bastion zamiast Imbalanced Guard
- naprawiono bug ktory powodowal ze mod "+25 to Maximum Rage while wielding a Sword" na unikacie Rigwald's Savagery nie dziala z pewnym typem mieczy
- przywrocona obnizone w 3.11.0 mozliwe granice roll'i moda "x% increased physical damage" na unikacie Xoph's Nurture
- naprawiono bug ktory powodowal ze mod "Exerted Attacks deal 30% more Damage per previous Attack Exerted by this Warcry" nie pojawial sie w opisie gem'a Seismic Cry
- naprawiono bug ktory usuwal miniony stworzone przez gem General's Cry zanim wykonaly one swoje ataki
- naprawiono bug ktory powodowal ze miniony stworzone przez gem General's Cry nie tworzyly minionow uzywajac gem'a Dominating Blow
- naprawiono bug ktory powodowal ze miniony Mirage Warrior, Mirage Chieftain, Mirage Saviour nie mogly zadawac obrazen jezeli gracz mial Keystone Ancesteral Bond
- naprawiono bug ktory wyswietlal Warcry'ie jako majace cast time zamiast use time
- naprawiono bug ktory powodowal ze uzywjac Keyston'a Eternal Youth, regeneracja zycia wyglada ze nie zaczyna sie kiedy powinna sie zaczynac (chociaz faktycznie sie zaczynala)
- naprawiono bug ktory powodowal ze gem Purifying Flame probowal trafic cel drugi raz jezeli zostal zablokowany przez spell block chance
- naprawiono bug ktory powodowal ze lokacjie crafting recepie na Life 4 i 5 oraz Block 1 i 2 byly zamienione miejscami
- naprawiono rzadki bug ktory usuwal minimape
- naprawiono bug ktory pozwala przerwac skill Stone Gaze bossa The Basilisk gem'em Seismic Cry
- naprawiono bug ktory mogl czasami powodowac ze wchodzac na mape Dunes gracz zaczynal w arenie Bossa
- naprawiono bug wprowadzony w 3.11.0 ktory powodowal ze obszar The Karui Fortress [act 6] nie mogl miec Vaal Side Area
- naprawiono bug ktory wyswietlal informacje o bonusie Strenght zamiast Dexterity i Intelligence na Passive Tree

CRASHE
- naprawiono rzadki bug ktory podczas powrotu z Menagerie do Hideouta powodowal fail i nieustanne proby ponowienia dolaczenia fo instance'ji
- naprawiono crash clienta ktory mogl sie zdarzyc z powodu najechania kursorem na skillgem wlozony w abyss socket, do czego moglo dojsc z powodu wczesniej naprawionego buga.
_________________
[KRANGLED]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Szhival/characters?characterName=SeedySpires
  
Snoopy
30.06.2020 09:21:28
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 62 #5494332
Od: 2019-12-17
Dzięki za tłumaczenie wesoły
  
sugaralien
30.06.2020 13:16:28
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 35 #5494426
Od: 2019-8-19
zaskoczonyzaskoczonyzaskoczonyzaskoczony dzieki
  
kiziomizio
01.07.2020 09:30:41
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 56 #5494713
Od: 2018-12-4
Dzięki
  
THOR
01.07.2020 10:05:45
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Posty: 77 #5494727
Od: 2020-3-19
Dobra robota Szhival.
  
KshaaQ
02.07.2020 18:47:15
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #5495317
Od: 2020-5-21
Dzięki kolego. Nabieram pewności, że idę w dobrym kierunku, wycofując się z POE. GGG za wszelką cenę chcą nam udowodnić, że są utalentowani i pomysłowi. Niepotrzebnie. Nikt nie odmawiał Im talentu i pomysłowości, ale - wg mnie - z Harvestem przesadzili. Jakby koń wskoczył do wanny z wodą. Nie mam sił by to ogarniać. Oczywiście gra po mistrzowsku uzależnia, więc jeszcze kiedyś ją kliknę - bo i mnie uzależniła. Ale powoli się wyrywam...
  
Szhival
02.07.2020 19:23:37
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 26 #5495327
Od: 2020-6-30
Z calym szacunkiem, ale ustawianie ogrodu pod Harvest to mechanika na poziomie zestawu zadan dla przedszkolaka.

Narysuj linie miedzy 1, 2, 3 i A, B, C ktore moga sie krzyzowac.
Narysuj kwadraty z czescia wspolna.
Ustaw kolka, kwadraty i trojkaty tak by kazde x stykalo sie z 4-5 y.

Najwiekszy blad tej ligii to ludzie myslacy ze musza ogarniac grafy w google docs zamiast samemu piec minut sie zastanowic o co chodzi.

_________________
[KRANGLED]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Szhival/characters?characterName=SeedySpires
  
KshaaQ
03.07.2020 14:03:26
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #5495659
Od: 2020-5-21
Wychodzi na to, że GGG spóźniło się z POE circa 50 lat - przynajmniej w moim przypadku. Okres przedszkola mam już dawno za sobą,) Teraz, w takiej grze, chciałbym tylko ciąć i siec, żeby odreagować trudy życia, a nie biegać po wirtualnym ogrodzie, stawiać zbiorniki, pylony(!) i sadzić nasionka(!!!). Rozumiem, że po wypatroszeniu stwora wypada z niego wątroba, z drugiego mózg i ja mam się zabawić w dra Frankensteina. Ale sadzonki?! Bez jaj. Oczywiście to tylko moje subiektywne zdanie. Jeżeli ktoś miał te pięć minut na zastanowienie się o co chodzi i w ogóle żniwa polubił - życzę miłej zabawy. Ja miałem z POE na pieńku już od jakiegoś czasu. Czułem się zbyt mocno zaangażowany, przez co w odstawkę poszły filmy czy książki.Niechęć do Harvest pozwala mi trochę to nadrobić. Już przez ostatnie dni udało mi się łyknąć kilka seriali i zaległych filmów - czego wszystkim życzę...
  
Szhival
03.07.2020 15:12:27
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 26 #5495676
Od: 2020-6-30
A ktos siedzi nad toba i kaze ci robic w ogrodzie?

Najwieksza zaleta PoE jest to ze sam sobie mozesz wybrac co z dostepnego contentu robisz. Chcesz tylko tluc mobki - tlucz mobki. Nie muszisz nawet klikac na seed cache.
_________________
[KRANGLED]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Szhival/characters?characterName=SeedySpires
  
Redgar
03.07.2020 15:58:33
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5495686
Od: 2018-12-1
    Szhival pisze:

    A ktos siedzi nad toba i kaze ci robic w ogrodzie?

    Najwieksza zaleta PoE jest to ze sam sobie mozesz wybrac co z dostepnego contentu robisz. Chcesz tylko tluc mobki - tlucz mobki. Nie muszisz nawet klikac na seed cache.


Problem jest w tym, że gdy ktoś gra 10 lat w tą grę to przejście na standard jest nudne jak flaki z olejem. Po co są ligi w grze? Ligi są dla graczy znudzonych standardem i dla tych, którzy przeszli kontent całej gry i nie mają nic nowego do roboty w grze. Liga ma ożywić gracza i zaproponować mu rozwiązania gry w stylu samej gry, a nie stylu innego gatunku gry. Tam, gdzie jest siekanina w grze ma być siekanina, a nie łamigłówki, których rozwiązania, co sprytniejsi publikują w necie. Ktoś mógłby powiedzieć, że ta liga jest dla inteligentnych ludzi bo przecież trzeba pomyśleć nad odpowiednim zaplanowaniem ogrodu. Nie, tak nie jest bo samo opanowanie mechaniki gry każe wysilić niejedne umysły do działania. Ta liga, która kosztowała ich wiele linijek kodu źródłowego to niewypał, biorąc pod uwagę w jakiej grze się znalazła. W szeregach GGG brakuje kogoś, kto wiedziałby jakie są oczekiwania graczy. Synthesis - liga, która była niewypałem nie nauczyła GGG, że oczekiwania graczy nie są takie jakie im się narzuca. Nikt nie chce logiki w hack'n slashu!. W takich grach chcemy zabijać moby i mieć z tego loot. Na Synthesis narzekano i nie weszła do CORE gry, ale była ligą znośną i można było grać bo nagrodą był loot. W Harvest uprawiamy rosliny i mamy craft. Moim zdaniem Harvest to liga, która tylko nadaje się dla miłośników SSF.
  
Szhival
03.07.2020 17:01:16
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 26 #5495699
Od: 2020-6-30


Ilość edycji wpisu: 1
EDIT: W zw. z zasada 1 w tym poscie tez wspone ze edytowalem pierwszy post dodajac dodatkowe zmiany ktorych nie bylo w preview 3.11.1



    Redgar pisze:

      Szhival pisze:

      A ktos siedzi nad toba i kaze ci robic w ogrodzie?

      Najwieksza zaleta PoE jest to ze sam sobie mozesz wybrac co z dostepnego contentu robisz. Chcesz tylko tluc mobki - tlucz mobki. Nie muszisz nawet klikac na seed cache.


    Problem jest w tym, że gdy ktoś gra 10 lat w tą grę to przejście na standard jest nudne jak flaki z olejem. Po co są ligi w grze? Ligi są dla graczy znudzonych standardem i dla tych, którzy przeszli kontent całej gry i nie mają nic nowego do roboty w grze. Liga ma ożywić gracza i zaproponować mu rozwiązania gry w stylu samej gry, a nie stylu innego gatunku gry. Tam, gdzie jest siekanina w grze ma być siekanina, a nie łamigłówki, których rozwiązania, co sprytniejsi publikują w necie. Ktoś mógłby powiedzieć, że ta liga jest dla inteligentnych ludzi bo przecież trzeba pomyśleć nad odpowiednim zaplanowaniem ogrodu. Nie, tak nie jest bo samo opanowanie mechaniki gry każe wysilić niejedne umysły do działania. Ta liga, która kosztowała ich wiele linijek kodu źródłowego to niewypał, biorąc pod uwagę w jakiej grze się znalazła. W szeregach GGG brakuje kogoś, kto wiedziałby jakie są oczekiwania graczy. Synthesis - liga, która była niewypałem nie nauczyła GGG, że oczekiwania graczy nie są takie jakie im się narzuca. Nikt nie chce logiki w hack'n slashu!. W takich grach chcemy zabijać moby i mieć z tego loot. Na Synthesis narzekano i nie weszła do CORE gry, ale była ligą znośną i można było grać bo nagrodą był loot. W Harvest uprawiamy rosliny i mamy craft. Moim zdaniem Harvest to liga, która tylko nadaje się dla miłośników SSF.


Twierdzenie ze Harvest wymaga wysilku intelektualnego jest godne najwyzej wysmiania.

Choc bardziej zabawne jest twierdzenie (po 10 latach grania!) ze PoE jest gra o siekaniu kiedy od alphy kazdy rodzaj currency jaki mozesz wydropic jest uzywane do craftowania.
Nie craftujesz - twoja spawa - ale robienie z tego filozofii ktora powinna stac za PoE to olewanie przynaimniej cwierci tego czym jest gra.

Nie wspominajac ze ciagle masz brand/2h rework jezeli zupelnie olejesz leauge content.
_________________
[KRANGLED]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Szhival/characters?characterName=SeedySpires
  
Redgar
03.07.2020 18:02:45
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5495705
Od: 2018-12-1
    Szhival pisze:

    Twierdzenie ze Harvest wymaga wysilku intelektualnego jest godne najwyzej wysmiania.

    Choc bardziej zabawne jest twierdzenie (po 10 latach grania!) ze PoE jest gra o siekaniu kiedy od alphy kazdy rodzaj currency jaki mozesz wydropic jest uzywane do craftowania.
    Nie craftujesz - twoja spawa - ale robienie z tego filozofii ktora powinna stac za PoE to olewanie przynaimniej cwierci tego czym jest gra.

    Nie wspominajac ze ciagle masz brand/2h rework jezeli zupelnie olejesz leauge content.



Czytaj ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem, że Harvest wymaga wysiłku intelektualnego. To ja potrzebuje wysiłku intelektualnego, żeby zrozumieć skąd biorą się wciąż Trolle. Jeżeli w/g Ciebie PoE nie jest hack'n slash'em to zapewne jest to Farming simulator w (obecnym stanie na pewno)
Craft'uje, ale nie w tej lidze. Niczego nie olewam. Napisałem, że liga mi się nie podoba. Nie doszukuj się głębszych treści w moim poście. Każdy ma swoje subiektywne zdanie i nie musisz się zaraz indyczyć.
Brand/2h rework nie powstał na potrzeby ligi. Liga minie, a on zostanie.

Dzięki za obszerne tłumaczenie patch notes. Postaraj się używać polskich znaków w postach - będziesz bardziej czytelny.

Zamykam temat bo zrobił się nie na temat.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » NEWSY » 3.11.1 WSTEPNE PATCH NOTES [TLUMACZENIE/SKROTY WLASNE]

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny