3.11.1 wstepne patch notes [tlumaczenie/skroty wlasne] |
EDIT(03.07.2020): DODATKOWE ZMIANY W 3.11.1 [Tak samo jak wczesniej, tlumaczenie z glowy/dupy/nudy, przypisy, ortografy i bledy z wlasnej inwencji, mea culpa, mea maxima culpa] https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2893980 ULEPSZENIA HARVEST - nasiona T2, T3 i T4 dropiace w ogrodze maja teraz szanse wydropic dodatkowe nasiona tego samego rodzaju dla kazdego gracza w party bedacego w momencie dropniecia w ogrodzie - informacja o gotowosci do zbioru nasion teraz rozroznia czesciowo gotowe i w pelni gotowe pola nasion - naprawiono bug ktory powodowal ze portal do ogrodu mogl byc w niedostepnej lokacji w mapce Port - naprawiono bug ktory powodowal ze niektore zasadzone nasiona byly zbyt jasne w ogrodzie ULEPSZENIA CRAFTOW HARVEST - podwojono szanse wydropienia nasion T2 z nasion T1 - zwiekszono czestosc wystepowania 'lepszych' opcji craftowania z nasion (usun mod, dodaj mod, usun i dodaj mod) - nasiona Wild Infestation Queen Bulb, Vivid Devourer Bulb, and Primal Reborn Bulb moga wydropic tylko z mobkow od 68lv - opcje craftowania z nasion sa teraz sortowane wg. funkcji, zamiast wg. kosztu w esencji - opcje craftowania z Harvest nie moga byc uzywane na zamienionych w przedmiot bestiach [z Bestiary, przyp. tlum.] - naprawiono bug ktory umozliwial dodanie Infused Zana modow do unikatow map - naprawiono bug ktory uniemozliwial zdobycie niktorych z czesci challange Complete Harvest Challange IV - naprawiono bug ktory powodowal ze craft "Upgrade a Magic item to a Rare item, adding X random modifiers" mogl stworzyc item bez nazwy USPRAWNIENIA OSTATECZNEGO BOSSA - Boss nie moze przyzywac mobow Primal Viper - skill bossa Sacred Ashes moze teraz pokryc caly obszar pomiedzy Vine Walls [zgaduje ze chodzi albo o caly obszar ogrodu, albo o cala 'sekcje' ogrodu za jednym razem (?), przyp. tlum.] - Faza Sacred Ashes trwa max 25sec - Sacred Ashes sa usuwane jezeli boss umrze - naprawiono bug ktory powodowal ze boss przestawal dzialac jezeli zostal ze'stun'owany - naprawiono bug ktory umozliwial rozpoczecie walki z bossem poza mapami - naprawiono bug ktory powodowal ze boss przyzywal mobki o zanizonym lvl - naprawiono bug ktory powodowal ze sekwencja pojawiania sie bossa mogla zostac zlamana wizualnie jezeli gracz oposcil i wrocil do ogrodu w jej trakcie INNE ZMIANY - Shaper mod na Belt'ah "Grants Level 22 Abyssal Cry Skill" zmieniono na poprawny "Grants Level 22 Intimidating Cry Skill". Istniejace przedmioty z tym modem zostana uaktualnione automatycznie - dekoracja Thaumaturgy Pillar zostala chwilowo usunieta z mozlowosci zakupu - naprawiono bug ktory powodowal ze unikat Megalomaniac mogl miec usuniete cluster jewel mody i nie mogl miec nowych cluater jewel modow - naprawiono bug ktory powodowal w walce z bossem Brine King sciany wody zadawaly znacznie wieksze obrazanie niz powinny jezeli boss byl pod efektem cold damage over time kiedy gracz wszedl w sciane wody - naprawiono bug ktory umozliwial Curse z modow mapy do dzialania na gracza jezeli gracz posiadajacy Curse Immunity i Hexproof stracil jeden z tych efektow - naprawiono bug ktory umozliwial genowi Fortify Support dzialanie z niektorymi efektami gemow (np. Comustion z gema Infernal Cry) - naprawiono bug ktory powodowal ze gem Deadly Ailments nie byl uwzgledniany w tooltip'ie skilla - naprawiono bug ktory umozliwial zmienianie Fracture Mod'ow crafting benchem - naprawiono bug ktory wyswietlal slot na unikalna mape Infused Beachhead w map stash tab dla map T16 - naprawiono bug w ktorym postac Shadow zle trzymala siekiery na ktorych nalozono kosmetyk Dark Magic Weapon CRASHE - naprawiono rzadki instance crash w czasie przyzywania Minionow - naprawiono crash ktory mogl wystapic podczas uzywania unikatu Abhorrent Interrogation - naprawiono instance crash ktory mogl wystapic podczas uzywania gema Raise Zombie - naprawiono instance crash ktory kogl wystapic w PvP zwiazany z uzywaniem Minionow - naprawiono instance crash ktory mogl wystapic podczas natychmiastowego opuszczanie obszaru zaraz po wejsciu https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2890746 [wszystkie tlumaczenia z glowy/dupy/nudy, mam nadzieje ze mimo to w miare zrozumiale] Spodziewany czas wprowadzenia patch's - koniec tygodnia. ULEPSZENIA HARVEST - Mobki z nasia T2, T3, T4 oraz Harvest Boss'y beda miec [rosnaca z tierem] szanse na wydropienie nowego rodzaju nasiona ktore bedzie dodawac nowe wlasciwosci nasionom zasianym wokol niego - wejscie do Ogrodu bedzie mialo dodatkowe schody - zbiorniki na esencje [Storage Tanks] zostaja odblokowane kiedy przechowywana i otrzymana esencja przekroczy 250 - dodane ostrzezenie przed podniesieniem w pelni urosnietych nasion T1 i T2 - zmiana kolorow nasion by latwiej bylo je rozroznic - dodatkowe teksty przy zaznaczniu infrastruktury w ogrodzie, mowiace z czym/jak jest polaczona - postep do respawna ostatecznego bossa Harvest bedzie widoczny w ogrodzie - Namharin, Born of Night [domyslam sie, ze Harvest boss, przyp. tlum], stanie sie niewidzialny w czasie uzywania skilla Prowl - wiecej animacji/modeli [itp] Bossow z T4 nasion i ostatniego bossa bedzie wczytywane przez gre zawczasu - naprawiono buga z bossami T4 nasion w ktorym mogli oni nieustannie spawn'owac nowe mobki w swojej nieruchomej 'fazie' - naprawiono buga ktory powodowal ze skrzynka z nasionami wyswietlala zle ilosci nasion po skorzystaniu z opcji automatycznego sadzenia - naprawiono buga przez ktorego Oshabi mogla mowic kilka razy w tym samym czasie podczas sadzenia nasion - naprawiono buga ktory pozwala widziec stacje craftowania z ogrody [ta za 1.8k esencji przyp. tlum] wyswietlala ikone na minimapie poza ogrodem - naprawiono buga ktory powodowal ze ikona waypointu do ogrodu na mapie swiata miala bledna grafike ZMIANY MECHANIK HARVEST - wszystkie nasiona T1 rosna teraz przez 3 cykle, poza najrzadszymi nasionami Wild Hatchling Seed, Vivid Thornweaver Seed, Primal Cleaveling Seed - wymiana fossila na rezonator lub rezonatora na fossil powinna dawac lepsze wyniki - reroll przedmiotu z zachiwaniem affix/suffixow i 'szczesliwymi'[lucky] rollami nie moze byc stosowany na przedmiotach ktorych nie bedzie mogl zmienic - naprawiono bug ktory zzeral caly stack Scarabow zamiast jednego przy korzystaniu z crafta na ulepszenie Scarab'a - naprawiono bug ktory powodowal ze przepis na 'zmiane broni lub pancerze na pierscien o podobnych atrybutach' tworzyl amulet - naprawiono bug ktory uniemozliwial korzystanie z przepisow w Collector'rze po usunieciu przepisu z polaczonej z nim stacji do craftingu [ta za 1.8k] - naprawiono bug ktory uniemozliwial uzycie przepisu na 'zamiane Divination Card na inna Divination card' jezeli uzyto stack'u z wiecej niz jedna karta, przepis teraz wykorzysta tylko jedna karte z wlozonego stack'u - naprawiono bug ktory uniemozliwial zmiany modow na item'ie z jednego elementu na inny, jezeli zmieniany mod byl pierwszym w kolejnosci modem na item'ie SERCE OGRODU Heart of the Grove [ostatni boss Harvest przyp. tlum] "Pracujemy nad naprawa roznych bugow zw. z walka z tym bossem. Pelne zmiany beda ogloszone do konca tygodnia" INNE ZMIANY - Cluster Jewel beda zawsze dropic z dodaktowym enchant'em okreslajacym ilosc jewel slot'ow, 1 na Medium, 2 na Large. Zastopia one te same mody ktore mogly byc na nich. - Cluster Jewel bez tego enchant'a moga byc sprzedane vendorowi by otrzymac wersje ztym enchant'em, usuwajac ja z modow na Jewel'u - tworzac kilka Brand'ow na raz, Brand'y ponad limit beda usuwane od razu - doprecyzowano ze mod "You loose Rage 20% slower" dotyczy tylko normalnej utraty Rage - doprecyzowane ze Enduring Cry dodaje tylko dodatkowe elemental res, a nie wszystkie res - Elemental Focus Support dziala z kazdym skillem ktory moze nakladac elemental'ne status efekty - unikat Law of the Wilds moze byc wlozony do Stash Tab'a na unikaty - dodano ikony dla decoracji Hideout'a dodanych w 3.11.0 - naprawiono bug ktory powodowal ze nowo dodane node'y na Cluster Jewels mogly otrzymywac bonusy ktore powinny dodtyczyc tylko node'ow na Passive Tree - naprawiono bug ktory powodowal ze bycie Immune na klatwy usuwal tez aure Despair nadawana przez unikat Witchfire Brew - przywrocono mod "1% increased Chaos Damahe per level do unikatu Edge of Madness - naprawiono bug ktory powodowal ze unikat Skin of the Lords dawal Keystone Sacred Bastion zamiast Imbalanced Guard - naprawiono bug ktory powodowal ze mod "+25 to Maximum Rage while wielding a Sword" na unikacie Rigwald's Savagery nie dziala z pewnym typem mieczy - przywrocona obnizone w 3.11.0 mozliwe granice roll'i moda "x% increased physical damage" na unikacie Xoph's Nurture - naprawiono bug ktory powodowal ze mod "Exerted Attacks deal 30% more Damage per previous Attack Exerted by this Warcry" nie pojawial sie w opisie gem'a Seismic Cry - naprawiono bug ktory usuwal miniony stworzone przez gem General's Cry zanim wykonaly one swoje ataki - naprawiono bug ktory powodowal ze miniony stworzone przez gem General's Cry nie tworzyly minionow uzywajac gem'a Dominating Blow - naprawiono bug ktory powodowal ze miniony Mirage Warrior, Mirage Chieftain, Mirage Saviour nie mogly zadawac obrazen jezeli gracz mial Keystone Ancesteral Bond - naprawiono bug ktory wyswietlal Warcry'ie jako majace cast time zamiast use time - naprawiono bug ktory powodowal ze uzywjac Keyston'a Eternal Youth, regeneracja zycia wyglada ze nie zaczyna sie kiedy powinna sie zaczynac (chociaz faktycznie sie zaczynala) - naprawiono bug ktory powodowal ze gem Purifying Flame probowal trafic cel drugi raz jezeli zostal zablokowany przez spell block chance - naprawiono bug ktory powodowal ze lokacjie crafting recepie na Life 4 i 5 oraz Block 1 i 2 byly zamienione miejscami - naprawiono rzadki bug ktory usuwal minimape - naprawiono bug ktory pozwala przerwac skill Stone Gaze bossa The Basilisk gem'em Seismic Cry - naprawiono bug ktory mogl czasami powodowac ze wchodzac na mape Dunes gracz zaczynal w arenie Bossa - naprawiono bug wprowadzony w 3.11.0 ktory powodowal ze obszar The Karui Fortress [act 6] nie mogl miec Vaal Side Area - naprawiono bug ktory wyswietlal informacje o bonusie Strenght zamiast Dexterity i Intelligence na Passive Tree CRASHE - naprawiono rzadki bug ktory podczas powrotu z Menagerie do Hideouta powodowal fail i nieustanne proby ponowienia dolaczenia fo instance'ji - naprawiono crash clienta ktory mogl sie zdarzyc z powodu najechania kursorem na skillgem wlozony w abyss socket, do czego moglo dojsc z powodu wczesniej naprawionego buga. |