Polskie forum o grze Path of Exile

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OGÓLNE » TOTEMY W 3.11 - COŚ CO ROBI Z NICH KILLING MACHIN

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Totemy w 3.11 - Coś co robi z nich killing machin

  
Redgar
15.06.2020 18:39:01
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5480446
Od: 2018-12-1


Ilość edycji wpisu: 3
Oto nowy keystone, teraz warchief bedzie 3 razy mocniejszy.



TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



TRACISZ RAGE, GDY UDERZYSZ WROGA, A NIGDY NIE UDERZYSZ bo totemy biją, więc zawsze masz maks. i totemy mają maks. KOPA Z 50 RAGE

Rage
Characters gain the following effects for each point of rage:

1% increased attack damage
0.5% increased attack speed
0.2% increased movement speed

50% ATTACK DAMAGE I 25% ATTACK SPEED DLA TOTEMA ZA DARMO!
  
Redgar
15.06.2020 19:53:04
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5480574
Od: 2018-12-1


Ilość edycji wpisu: 1
    trzyglow pisze:

      Redgar pisze:

      Oto nowy keystone, teraz warchief bedzie 3 razy mocniejszy.



      TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



      TRACISZ RAGE, GDY UDERZYSZ WROGA, A NIGDY NIE UDERZYSZ bo totemy biją, więc zawsze masz maks. i totemy mają maks. KOPA Z 50 RAGE

      Rage
      Characters gain the following effects for each point of rage:

      1% increased attack damage
      0.5% increased attack speed
      0.2% increased movement speed

      50% ATTACK DAMAGE I 25% ATTACK SPEED DLA TOTEMA ZA DARMO!


    Rozumiem - lubisz totemy tyle, że ta "klata" wypada, którą zaprezentowałeś wcześniej wypada
    zdecydowanie IN+ -
    ps. też uwielbiam grę totemami tylko tutaj mamy brak move (ponownie)- one są statyczne i tylko kombinujemy jak ten
    zakres obrażeń zwiększyć.

    ale @Redgar dawaj dalej -no ja już cię nie wesprę - 19/06/is/coming


Ja tylko przedstawiam co nas czeka. A Ty piszesz co ja z tym będę robił pan zielony
Totemy statyczne, ale dwa vaal totemy już nie. A ta klata i ten keyston to dwa różne zagadnienia.
  
VLCNO
15.06.2020 21:46:15
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 199 #5480786
Od: 2019-4-16
Redgar, A totemy na split arrow pod doomfletch prism. Wiem, że berserker ma z tym chore obrażenia. Szkoda, że na berserkerzenie nie ma żadnego leczenia z totemów
  
Redgar
15.06.2020 22:50:14
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5480894
Od: 2018-12-1
    VLCNO pisze:

    Redgar, A totemy na split arrow pod doomfletch prism. Wiem, że berserker ma z tym chore obrażenia. Szkoda, że na berserkerzenie nie ma żadnego leczenia z totemów


Nie mam pojęcia, nigdy tym nie grałem. Totemy gram tylko Chieftainem.
  
Snoopy
16.06.2020 08:53:16
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 62 #5481741
Od: 2019-12-17
Brzmi bardzo ciekawie jakiś build pod to ?? Bo dalej nie wiem czym graćwesoły
  
Redgar
16.06.2020 14:08:13
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5481893
Od: 2018-12-1
    Snoopy pisze:

    Brzmi bardzo ciekawie jakiś build pod to ?? Bo dalej nie wiem czym graćwesoły


Dzisiaj w nocy GGG opublikuje patch notes 3.11. Po nich możemy obmyślać buildy bo nie wiadomo co znerfili, a co ulepszyli. W manifeście napisali, że bronie 2H mają być potężne i duże zmiany w drzewku pasywnym.
  
Snoopy
16.06.2020 14:33:19
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 62 #5481902
Od: 2019-12-17
Fakt zapomniałem że jeszcze patch noty zostały to czekamy wesoły totemy w takim razie będą fajna alternatywa ,jeśli wszyscy rzuca się na 2h ,) ale w końcu będą wykorzystywane bo tak to szału nie bylo z tego co widziałem
  
VLCNO
16.06.2020 14:36:16
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 199 #5481907
Od: 2019-4-16


Ilość edycji wpisu: 1
Oby znowu nie nerfili minionów, bardziej bym chciał jakis buff spectr
  
trzyglow
16.06.2020 16:39:20
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 43 #5481976
Od: 2019-12-17


Ilość edycji wpisu: 1
    Snoopy pisze:

    Fakt zapomniałem że jeszcze patch noty zostały to czekamy wesoły totemy w takim razie będą fajna alternatywa ,jeśli wszyscy rzuca się na 2h ,) ale w końcu będą wykorzystywane bo tak to szału nie bylo z tego co widziałem


2H nie ma problemu z dpsem a z defensywą i brak jest zmian łączących i zwiększenie dpsu z def.
miniony znierfiono w tym i specty

czekamy na "patch notesy" oraz dla pewności start ligi a dla większej pewności to odpuszczamy sobie
pierwsze dni nowej ligi gdzie doczekamy się na szybko patchów i być może kolejnych "Patch notesów".
Gdy liga wystartuje to zobaczymy drzewko i dopiero będzie widać
te zmiany w przypadku 2H - jeżeli to będzie sam dps to mamy do czynienia z kolejnym crapem czyli co zwiększą nam się teoretycznie obrażenia ale aby je zadawać to powinniśmy być w stanie je zadawać - dlatego dałem teoretycznie.

Zmiany w przypadku GGG polegają na robieniu zamieszania i stwarzania wrażenia że coś się zmienia a w rzeczywistości to
mamy to samo w innym opakowaniu a dps zadawany nie ulega w zasadzie zmianie - zmuszamy aby gracze grali tym czym nie grali do tej pory inaczej mówiąc jeżeli coś było popularne to to nerfimy a jakiś badziew którym gracze nie grali bostujemy - takie są intencje GGG zawsze jak wejdzie liga a najlepiej i tydzień po to wtedy widać te intencje.

A wracając jeszcze do tych 2Hów to np. Cylone - ma broń 2H bardzo dobrą dla takiego buildu ale jak sobie wejdziemy na
Ninja to ludzie grają dualami a nawet Unarmed - no nie bez przyczyny tak jest nawet ten Unarmed ma większy udział
procentowy ale dlatego że biegamy tutaj z tarcza czyli def.

ale to jest powiązane z tym co napisałem wyżej niewielu graczy gra teraz 2Hendem to będą to na siłę wciskać ale jeżeli ten boost będzie polegał tylko na zwiększeniu dpsu t to można będzie o kant d.py rozwalić ale o tym to się przekonamy dopiero jak liga wystartuje - i "patch notesy" to dadzą nam tylko taki wstępny obaz.

pozdro
  
Redgar
16.06.2020 21:30:32
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5482111
Od: 2018-12-1
    trzyglow pisze:

    Zmiany w przypadku GGG polegają na robieniu zamieszania i stwarzania wrażenia że coś się zmienia a w rzeczywistości to mamy to samo w innym opakowaniu a dps zadawany nie ulega w zasadzie zmianie - zmuszamy aby gracze grali tym czym nie grali do tej pory inaczej mówiąc jeżeli coś było popularne to to nerfimy a jakiś badziew którym gracze nie grali bostujemy - takie są intencje GGG zawsze jak wejdzie liga a najlepiej i tydzień po to wtedy widać te intencje.


Zgadzam się w 100% z Tobą. Często też o tym mówiłem na strimach. To jest robienie wszystkich w jajo i tworzenie gry pod swoje widzimisię.


Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OGÓLNE » TOTEMY W 3.11 - COŚ CO ROBI Z NICH KILLING MACHIN

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny