Polskie forum o grze Path of Exile

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » NEWSY » PATCH NOTES 3.10 W J. POLSKIM

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Patch Notes 3.10 w j. polskim

  
Redgar
11.03.2020 18:51:11
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5435760
Od: 2018-12-1

Uwaga! W tym tłumaczeniu wiele nazw itemów, jeweli, skilli ma polskie nazwy, ale nie wszystkie. Tłumaczenie jest jak jest. Oryginał na głównej stronie PoE w j. angielskim.




Delirium Challenge League
=========================

Ligi wyzwań są świetną okazją do nowego startu w nowej gospodarce. Wszystkie twoje stare postacie i przedmioty są nadal obecne w ligach Standard i Hardcore, ale zachęcamy Cię do dołączenia do nowych lig, ukończenia wyzwań i wykazania się opanowaniem Ścieżki Wygnania!
Spotkasz Mirror of Delirium w każdym obszarze Delirium Challenge League. Po dotknięciu lustra twoja rzeczywistość zamieni się w mgłę i pojawią się twoje koszmary. W Delirium pojawiają się nowe, śmiercionośne potwory, a istniejący wrogowie stają się bardziej niebezpieczni. Wciśnięcie głębiej w delirium zwiększy niebezpieczeństwo i zapewni jeszcze więcej nagród.
Wśród łupów możesz znaleźć Klejnoty klastra. Te nowe klejnoty są dostępne wyłącznie w Delirium i można je umieścić tylko w zewnętrznej krawędzi drzewa pasywnego. Umieszczenie jednego z tych klejnotów powiększy twoje drzewo, odsłaniając nowe umiejętności pasywne i godne uwagi, a jeśli masz szczęście, nawet nowe Kamienie trapezowe. Podobnie jak inne przedmioty w Path of Exile, klejnoty klastrowe mogą być wytwarzane w celu modyfikacji ich właściwości.
Możesz także zdobywać Kule Delirium podczas spotkań z delirium na wysokim poziomie. Kule Delirium można nakładać na mapy, osłaniając cały obszar mapy niebezpiecznym Delirium. Znajdziesz także Odłamki Delirium, które można łączyć, aby uzyskać dostęp do Simulacrum. To w Simulacrum znajdziesz najtrudniejsze i najbardziej satysfakcjonujące walki Delirium.
W wersji 3.10.0 dostępne są odmiany standardowe, hardkorowe i solo znalezione w lidze wyzwań Delirium. Mają tę samą podstawową mechanikę i przedmioty. Możesz tworzyć prywatne ligi tych lig, z modami, które utrudniają grę.
Nowe ligi wyzwań obejmują zestaw 40 nowych wyzwań. Po ukończeniu 12 wyzwań otrzymasz rogi delirium. Po osiągnięciu 24 wyzwań otrzymasz Pelerynę Delirium. Po ukończeniu 36 wyzwań otrzymasz Skrzydła Delirium. Te mikrotransakcje są dostępne tylko w tej lidze.
Począwszy od 19. wyzwania, a następnie co trzecie wyzwanie, otrzymasz elementy dekoracji Delirium Totem Pole do wyświetlenia w swojej kryjówce. Słup totemu stale pokazuje, ile wyzwań Delirium wykonałeś w lidze.

Najważniejsze nowe treści i funkcje
===================================

Dodano nowy klejnot umiejętności wywiadowczych - Tajemny płaszcz: Zużywa część twojej many, aby zyskać wzmocnienie, które może przyjąć dla ciebie procent obrażeń od trafień przed wyczerpaniem. Gdy wzmocnienie jest aktywne, zyskujesz dodatkowe obrażenia od błyskawic w oparciu o ilość many zużytej w ramach efektu umiejętności. Dzieli czas odnowienia z innymi umiejętnościami Strażnik.
Dodano nowy klejnot umiejętności wywiadowczych - Stormbind: Umieść runiczny wzór na ziemi, który rośnie w miarę przesuwania się. Runy spowalniają poruszających się po nich wrogów i zadają obrażenia w kole, gdy zostaną zdetonowane za pomocą umiejętności Rune Blast. Rune Blast może zostać skierowany na ulepszenie umieszczonych run. Po uwolnieniu Rune Blast runy wybuchną.
Dodano nowy klejnot umiejętności wywiadowczej - Kinetic Bolt: Wystrzel atak różdżki, który zmienia kierunek i uwalnia dodatkowe pociski w regularnych odstępach czasu.
Dodano nowy Klejnot Zręczności - Wybuch Ostrza: Zdetonuj ostrze w wybranej lokalizacji. Detonacja rozprzestrzeni się na ostrza pozostawione przez Ethereal Knives, Blade Vortex lub Bladefall.
Dodano nowy klejnot umiejętności wywiadowczych - Spellslinger: Gdy jest aktywny, rezerwuje manę dla każdego połączonego zaklęcia i powoduje, że zaklęcia te wyzwalają się pod koniec twoich ataków podczas używania różdżki.
Dodano nowy Klejnot Wsparcia Inteligencji - Wsparcie Arcymaga: Dodaje obrażenia od błyskawic do obsługiwanych umiejętności i zmienia ich koszt na procent twojej niezarezerwowanej many, dodając część nowego kosztu jako dodatkowe obrażenia od błyskawicy.
Dodano nowy Klejnot Zręczności / Inteligencji - Wsparcie Drugiego Wiatru: Dodaje dodatkowe użycie czasu odnowienia do obsługiwanych umiejętności i zapewnia tym umiejętnościom szybszy czas odnowienia.
Dodano Klejnoty klastra, nowy rodzaj klejnotu, który można umieścić w zewnętrznej krawędzi drzewa umiejętności pasywnej, dodając nowe opcje umiejętności pasywnej. Można je uzyskać tylko poprzez zawartość Delirium i występują w trzech różnych odmianach. Duże klejnoty klastra mogą (na wyższych poziomach przedmiotów) posiadać średnie gniazda, które mogą pomieścić klejnoty średnich klastra. Średnie klejnoty klastra mogą mieć małe gniazda, które mogą pomieścić małe klejnoty klastra. Alokacja pasywów na te klejnoty działa tak jak alokacja normalnych pasywów. Jeśli chcesz zwrócić środki pasywne przypisane do tych klejnotów, musisz zapłacić tylko jeden Punkt Zwrotu za cały klejnot. Pamiętaj, że musisz zwrócić wszystkie umiejętności pasywne klejnotu, jeśli chcesz usunąć klejnot z drzewa.
Dodano Simulacrum, spotkanie w końcowej fazie gry, dostępne poprzez zbieranie Odłamków Simulacrum z spotkań Delirium. Zmierz się z sekwencją coraz trudniejszych walk o coraz lepsze nagrody. Jak długo możesz trwać?
Dodano 16 nowych unikalnych przedmiotów, w tym jeden zaprojektowany przez jednego z naszych Wspieraczy!
Dodano 8 nowych kart wróżbiarstwa zaprojektowanych przez naszych Supporterów.
Dodano nowy typ waluty, Kule Delirium, które można stosować do map, aby zanurzyć cały obszar w Delirium. Każda Kula dodaje także nowe nagrody do mapy, a każda mapa może mieć do pięciu zastosowanych Kule Delirum. Uważaj, ponieważ każda Kula znacznie utrudni mapę.
Dodano 2 nowych Łotrów Wygnańców, zaprojektowanych przy udziale zwycięzców naszego konkursu talentów.

Drobne nowe treści i funkcje
============================

Dokonano znaczących ulepszeń w wielu Widmowych potworach. Wiele potworów, których wcześniej nie można było obserwować, może teraz, a wiele z nich, które wcześniej używały tylko ataków w zwarciu w trybie nieśmiertelnym, będzie teraz używać wszelkich specjalnych umiejętności, które posiadały w życiu. Kilka Widm, które zadawały obrażenia znacznie powyżej innych, zostało stonowanych. Patrzymy na ciebie, potwory Wpływu Atlasu.
Poprawiono wygląd zszokowanej, palącej, żrącej i schłodzonej ziemi.
Dodano skrytkę do Menażerii Einhara. Zrobiłeś to Reddit !!
Dodano 9 nowych arcymistrzów do Hall of Grandmasters i zastąpiono 7 innymi.
Dodano grafikę 3D dla Gnijącego Legionu
Arctic Breath, Caustic Arrow, Frost Blades, Ice Nova, Molten Shell, Molten Strike i Scorching Ray zostały ulepszone wizualnie.
Podniesione zombie używają teraz animacji, które stworzyliśmy dla Path of Exile 2.
Obszar działania pocisku Kremacji jest teraz wyraźniej przedstawiony wizualnie.
Możesz po raz kolejny sprzedać trzy sekstanty tego samego poziomu do sprzedawcy za sekstant o jeden poziom wyżej.
Dodano opcję losowego wyboru wyglądu portalu ze wszystkich posiadanych mikrotransakcji portalu. Dotyczy to nie tylko twojego portalu do miasta, ale także Twojego urządzenia mapowego. W rzeczywistości możesz losowo wybrać wszystkie 6 portali Map Device lub losowo wybrać jeden wygląd dla wszystkich sześciu portali!
Dodano możliwość podniesienia setek nowych potworów jako Widm, w tym tych znalezionych w Atlasie Wpływów oraz z treści ligowych, takich jak Naruszenie.
Dodano opcję ograniczenia liczby klatek na sekundę w tle. Ograniczy to ilość klatek na sekundę Ścieżki Wygnania, gdy nie jest ona aktualnie skupiona.
Unikalne mapy syntezy i unikalne kamienie strażnicze mają teraz miejsca w unikalnej zakładce skrytki.
Nie będziesz już dłużej zasadzany przez Interwentów z Zdrady ani potworów wpływających na Atlas, gdy patrzysz na swoją planszę Zdrady, panel Świątyni Wypadków, panel Metamorfii, panel Namaszczenia lub rozmawiasz z NPC.
Zmieniliśmy naszą technikę wygładzania z MSAA na SMAA.
Ulepszono wielowątkowość silnika i dodano obsługę 16 rdzeni logicznych (wcześniejcool, co oznacza, że ​,​,Path of Exile może teraz lepiej wykorzystywać zaawansowane procesory.
Naładowane, wzbogacone i czyste kamienie przełomowe mają teraz swoją własną unikalną sztukę.
Dodano nowe opcje kolorów efektu upuszczenia filtra przedmiotów.
Dodano efekt strzaskania strzał, które nie odbijają się od powierzchni ani nie przyczepiają.
Poprawiono dźwięk wszystkich Warcries.
Poprawiona wydajność wszystkich efektów dolegliwości u graczy i potworów.
Kontynuujemy stopniową poprawę dźwięku, sztuki, efektów i otoczenia.

Zmiany w Atlasie
================

Od czasu premiery Conquerors of the Atlas otrzymaliśmy wiele świetnych opinii na temat tego, jak ulepszyć nowego Atlas of Worlds. Wprowadziliśmy szereg ulepszeń i nadal będziemy to robić.

Obecność Zdobywcy i ich mechanizmy wpływów są teraz odradzane deterministycznie, a postępy między każdą z wpływających map są śledzone na samym Atlasie. Możesz to zobaczyć po lewej stronie panelu Atlas, połączonego z ekwipunkiem Strażnika.
Szansa, by Zdobywca zajął region Atlasu, wynosi teraz 50% (z 33%), jeśli zostaną spełnione warunki.
Zdobywcy będą teraz czasami przyznawać wzmocnienia mapującym bossom w swoim regionie.
Ulepszono sposób śledzenia postępów w zadaniach Zdobywcy Atlasu. Powinno być znacznie łatwiej zobaczyć, jakie są twoje kolejne kroki.
Teraz możesz wyraźnie zobaczyć, które Kamienie Strażnicze zostały na nich zastosowane, gdy znajdują się w ekwipunku Kamieni Strażniczych.
Dodano krótki samouczek Watchstone, który przeprowadzi cię przez proces używania i przechowywania kamieni.
Poziom przebudzenia twojego atlasu jest teraz liczbą kamieni, które umieściłeś, podzielonych przez 4 i zaokrąglonych w dół. Innymi słowy, będziesz teraz zdobywał poziomy Przebudzenia stopniowo, a nie tylko po wypełnieniu Ołtarza Strażnicy.
Jeśli nie uda ci się pokonać Pogromcy, nie będziesz już otrzymywać dodatkowych paczek potworów ani przedmiotów będących pod wpływem wpływów z ich regionu, dopóki ich nie pokonasz.
Poprawiona widoczność aktywnych Cytadeli Zdobywców na twoim Atlasie.


Zmieniono premie za ukończenie celów bonusowych atlasu i celów bonusowych za przebudzenie:

Nie zyskasz już dodatkowej szansy, aby mapy upuściły jeden poziom wyżej z Celów premii za przebudzenie.
Podstawowa szansa na zdobycie misji Atlas po ukończeniu mapy wynosi teraz 35% (z 40%).
Zyskasz teraz 1% szansy na zdobycie misji Atlas po ukończeniu mapy na 15 map z ukończonym celem premii za przebudzenie.
Zyskasz teraz 1% zwiększonego efektu modyfikacji mapy na 6 map z ukończonym celem premii za przebudzenie.

Wprowadzono szereg zmian w Sirus, Przebudzeniu Światów:

Objawienie Sirusa jest teraz bardziej aktywne podczas faz areny.
Sirus leczy teraz do 75% swojego maksymalnego życia na początku swojej ostatniej fazy na poziomie Przebudzenia 8 (z 50%).
Sirus teleportuje się od gracza, zanim użyje swojej umiejętności Korytarz. Otrzymuje o 80% mniej obrażeń podczas umiejętności Korytarza, a pociski, które strzela, przebijają teraz wszystkie cele nie będące graczami.
Obrotowa poczwórna wiązka ma teraz większe wiązki i stosuje nowy debuff, który zmniejsza twoją prędkość akcji i powoduje, że otrzymujesz zwiększone obrażenia.


Wprowadziliśmy zmiany w kilku modyfikatorach Sextant, które były zbyt satysfakcjonujące:

Modyfikator Niezidentyfikowanych map Sextant zapewnia teraz o 20, 25 lub 30% zwiększoną liczbę przedmiotów znalezionych na podstawie poziomu Sextant (z 25, 30 lub 35%) oraz o 9, 12 lub 15% większy rozmiar potworów na podstawie poziomu Sextant (z 12, 15 lub 18%).
Modyfikator Sextant, który zapewniał dodatkowe paczki potworów i zwiększał otrzymywane obrażenia, zapewnia teraz 4, 6 lub 8 dodatkowych paczek w zależności od poziomu Sekstantu (z 6, 8 lub 10).
Modyfikator Sextant, który wypełniał mapy beczkami, zapewnia teraz 15, 25 lub 35 beczek na podstawie poziomu Sekstantu (od 20, 30 lub 40).

Dodano mechanikę Metamorph do podstawowej wersji gry
====================================================

Metamorph i Tane można teraz znaleźć po dotarciu do map. Każda mapa ma 10% szans na zaludnienie potworami, które mogą upuścić części Metamorfu. Tane pojawi się w twojej kryjówce po zakończeniu jego zadania Funt mięsa. Nie będzie już pojawiał się w miastach, tak jak on jest mizantropem.
Teraz możesz znaleźć skarabeusze Metamorph z różnych źródeł. Każdy skarabeusz gwarantuje, że potwory Metamorph pojawią się w obszarze, a skarabeusze wyższego poziomu powodują, że bossowie map upuszczają dodatkowe części Metamorph.
Dodano modyfikator Sextant, który spowoduje, że mapy w powiązanym regionie Atlasu będą zawierać potwory Metamorph.
Wprowadzono szereg ulepszeń w konkretnych sytuacjach zachowania Metamorph. Na przykład Metamorfy posiadające tylko umiejętności dystansowe będą teraz próbowały zbliżyć się do gracza, podczas gdy wcześniej byłyby na miejscu.
Efekt „maksymalnej mocy” na pasku po prawej stronie panelu Metamorfu nie jest już odtwarzany, jeśli nie można upuścić wyrzuconego narządu narządu.
Dodano linię do pola nagrody, gdy Metamorf upuści przedmiot narząd.

Ulepszenia Vaal Side Areas w Endgame
=====================================

Obszary boczne Vaal znajdujące się na mapach i te utworzone przez umieszczenie poszczególnych fragmentów Vaal w urządzeniu mapy liczą się teraz jako obszary mapy do celów zrzutów mapy i innych mechanizmów, które oddziałują z obszarami mapy.
Teraz generują jako „rzadkie” obszary, co oznacza, że ​,​,zawsze będą mieć od 4 do 6 modyfikatorów na swoim obszarze.
Różne obszary boczne otwarte poprzez umieszczenie pojedynczego fragmentu w urządzeniu mapy są teraz o 1 poziom wyżej na planszy.
Wartości modyfikatorów obszaru są teraz podobne do tych, które można znaleźć na mapach o podobnym poziomie.
Dodano wiele nowych modów, które mogą pojawiać się na bocznych obszarach Vaala, w tym kilka, które mogą wpływać na przedmioty i nagrody znajdujące się w tych obszarach.
Modyfikatory odbicia obrażeń od żywiołów i obrażeń fizycznych nie mogą już pojawiać się w tych obszarach.
Zwiększono liczbę potworów znalezionych we wszystkich obszarach Vaal na poziomie mapy.
Potwory zwykle spotykane w spotkaniach wtargnięcia będą teraz znajdować się także w obszarach bocznych Vaal.
Bossowie z obszarów bocznych mają teraz pule życia podobne do innych unikalnych potworów znalezionych na mapach.

Balans postaci
==============

Modyfikatory Broni do walki w zwarciu i Zasięg Ataku bez Uzbrojenia są teraz opisywane jako „+ X do Zasięg Ciosu Wręcz”. Funkcjonalność się nie zmieniła. Broń opisująca ich zasięg nadal odnosi się do „Zasięg broni”.
Zwiększenia i zmniejszenia otrzymywanych obrażeń odbitych (takich jak modyfikator Sextant lub Moc Boga Yugul) wpływają teraz również na twoich stworów.
Pociski atakujące różdżką są teraz uważane za większe do celów wykrywania kolizji z potworami.
Nieuchwytność zapewnia teraz o 30% większą prędkość ruchu (z 40%), 15% szansę na uniknięcie ataków (z 20%) i 15% szansę na uniknięcie czarów (z 20%).
Istnieje teraz górny limit 75% dla szansy na uniknięcie obrażeń od trafień (takich jak unikanie obrażeń od ognia znalezionych na Glitterdisc).
Spalenie i Kruche (alternatywne dolegliwości odpowiednio do obrażeń od Ognia i Zimna) miały maksymalne efekty. Scorch zmniejsza opory żywiołów o maksymalnie 30% (z 20%). Kruche zwiększa teraz szansę na krytyczne uderzenie dotkniętego wroga nawet o 15% (z 10%). Podstawowy czas wypalania, Kruchego i Sokowego wynosi teraz 4 sekundy (od 2).

Przeróbki umiejętności
======================

Animacja broni

Teraz ma tag fizyczny.
Teraz animuje broń w obszarze wokół którego celujesz (nie musisz celować w określony przedmiot).
Program Animate Weapon został przerobiony i przeszedł również kilka ulepszeń kosmetycznych.
Mnożnik obrażeń w Broń Ożywionej wcale nie dotyczył obrażeń stwora. Ups! Z tego powodu umiejętność została ponownie zrównoważona.
Może być teraz obsługiwany przez Unleash i Spell Echo.
Teraz ma podstawowy czas trwania 40 sekund (od 37,5 sekundy) na wszystkich poziomach klejnotów.
Teraz pozwala na maksymalnie 5 animowanych broni na poziomie klejnotu 1, do 14 na poziomie klejnotu 20 (od 50 na wszystkich poziomach klejnotów).
Teraz ma podstawową prędkość rzucania 0,6 sekundy (od 0,8).
Teraz kosztuje 4 many na poziomie 1 klejnotu (od 7), do 12 na poziomie klejnotu 20 (od 26).
Teraz zapewnia atakom twoich stworów od 5 do 8 dodatkowych obrażeń fizycznych na poziomie 1 klejnotu (od 4 do 6), do 126 do 184 na poziomie klejnotu 20 (od 38 do 56).
Stwory zadają teraz 10% więcej obrażeń na poziomie klejnotu 1, do 48% więcej na poziomie klejnotu 20. Zauważ, że wcześniej podobna (ale liczbowo wyższa) premia wymieniona na klejnocie umiejętności, która, jak się okazuje, nic nie zrobiła.
Teraz zapewnia twoim stronnikom o 10% większą prędkość ataku na poziomie klejnotu 1, do 48% więcej na poziomie klejnotu 20. Wcześniej klejnot dawał większą szybkość ataku niż więcej.
Teraz zyskuje 2% zwiększoną prędkość ruchu stworów na 1% jakości klejnotów (z 4% zwiększonej prędkości ruchu stworów).

Bilans umiejętności
===================

Wszystkie totemy i balisty mają teraz o około 50% więcej bazowego życia niż poprzednio, z wyjątkiem Totemów Przodków, Totemów Wabików i Totemów Świętego Płomienia, które miały już podstawową żywotność. Te totemy otrzymały mniejszy wzrost podstawowego życia.
Bazowy czas rzucania miną został zwiększony do 0,3 sekundy (z 0,25).

Szczególne umiejętności
=======================

Protektor przodków

Teraz podnosi się z ziemi, pozostawiając po sobie dziurę niczym pożeracz.

Arctic Breath

Bazowa prędkość pocisku została znacznie zwiększona.
Bazowy czas rzucania wynosi teraz 0,6 sekundy (od 0,7).
Teraz zadaje od 11 do 16 obrażeń od zimna na poziomie 1 klejnotu (od 13 do 19), do 301 do 450 na poziomie klejnotu 20 (od 350 do 524).
Teraz kosztuje 7 many na poziomie 1 klejnotu (odcool, do 20 na poziomie klejnotu 20 (od 23).

Artystyczna balista

Teraz zadaje podstawowe obrażenia i ma dodatkową skuteczność obrażeń wynoszącą 40% na poziomie klejnotu 1 (z 33%), do 51% na poziomie klejnotu 20 (z 42%).

Wir Ostrza

Ostrza stworzone przez tę umiejętność można teraz zniszczyć za pomocą Ostrza.

Bladefall

Może teraz tworzyć Lingering Blades. Mogą być animowane za pomocą Animate Weapon lub zniszczone za pomocą Blade Blast. Te ostrza mają podstawowy czas trwania 6 sekund na wszystkich poziomach klejnotów.

Dziarskość

Teraz zyskuje zwiększoną o 3% odległość podróży na poziom klejnotów.

Eteryczne Noże

Może teraz tworzyć Lingering Blades. Mogą być animowane za pomocą Animate Weapon lub zniszczone za pomocą Blade Blast. Te ostrza mają podstawowy czas trwania 6 sekund na wszystkich poziomach klejnotów.

Wybuchowa strzała

Teraz zyskuje +2 do promienia eksplozji za wybuchową strzałę na celu, do +12 na wszystkich poziomach klejnotów (poprzednio skalowane jako klejnot na wyższym poziomie, z +10 na poziomie klejnotów 1, do +19 na 20).
Możesz teraz przykleić przeciwnikowi maksymalnie 20 strzał wybuchowych (wcześniej brak limitu).
Wybuchy zadają teraz 3% więcej obrażeń Trafieniami i Dolegliwościami na każdą wybuchową strzałę na celu (poprzednio dotyczyło to tylko podpalenia).

Flame Dash

Zwiększona szybkość odnawiania czasu odnowienia tej umiejętności wzrasta wraz z jej podwyższaniem. Teraz zyskuje do 47% zwiększoną szybkość odnawiania czasu odnowienia o poziom klejnotu 20 (z 76%).
Teraz zyskuje 1% zwiększoną szybkość odnawiania czasu odnowienia na 2% jakości klejnotów (z 1% zwiększoną regenerację czasu odnowienia na 1% jakości klejnotu).

Flameblast

Teraz ma podstawowy promień 2 (od 5).
Teraz zyskuje promień +3 na stopień (od +2).

Frostblink

Teraz zadaje obrażenia i pozostawia schłodzoną ziemię zarówno w początkowej, jak i końcowej lokalizacji.
Teraz otrzymuje skrócony czas odnowienia na podstawie liczby pobliskich wrogów zarówno w początkowej, jak i końcowej lokalizacji.
Teraz podstawowa maksymalna odległość podróży wynosi 42 na poziomie klejnotu 1 (od 32).
Teraz zyskuje zwiększoną o 2% odległość podróży na poziom klejnotów.
Teraz zyskuje dodatkowy promień, gdy się wyrówna, do +3 na poziomie klejnotu 20.

Herald of Agony

Agony Crawler zadaje teraz 5% zwiększone obrażenia fizyczne za wirulencję na poziomie klejnotu 1 (z 6%), do 9% na poziomie klejnotu 20 (z 12%).

Błyskawica

Teraz bazowy czas rzucania wynosi 0,7 sekundy (od 0,8).
Teraz ma 30% skrócony czas trwania na poziomie 1 klejnotu (z 20%), do 49% na poziomie klejnotu 20 (z 39%).

Precision

Teraz zapewnia Tobie i pobliskim sojusznikom zwiększoną o 20% szansę na trafienie krytyczne na poziomie 1 klejnotu (z 40%), do 58% na poziomie klejnotu 20 (z 59%).


Mine Pyroclast

Teraz wystrzeliwuje dodatkowy pocisk za każde 4 wcześniejsze miny w sekwencji detonacyjnej (wcześniej wystrzelił dodatkowy pocisk na 2 detonacje minowe).
Bazowy czas rzucania wynosi teraz 0,18 sekundy (od 0,25).

Raise Spectre

Podniesione Widma mają teraz poziom 31 na poziomie klejnotu 1, do poziomu 76 na poziomie klejnotu 20 (poprzednio poziom 80 na poziomie klejnotu 20).

Raise Zombie

Liczba maksymalnych podniesionych zombie, które możesz mieć na poziomie klejnotów 20, wynosi teraz 6 (z 7).
Zachowanie zombie podczas bezczynności i w pobliżu gracza jest teraz mniej chaotyczne.

Tarcza Szarża

Promień okręgu uszkadzającego na końcu ładunku został podwojony. Efekty zostały zaktualizowane, aby pasowały.

Shrapnel Ballista

Teraz zadaje podstawowe obrażenia i ma dodatkową skuteczność obrażeń wynoszącą 38% na poziomie klejnotu 1 (z 33%), do 44% na poziomie klejnotu 20 (z 38%).

Ofiara Ducha

Powtarzające się, szybkie rzucanie Ofiarą Ducha było zdecydowanie zbyt skuteczne, by chronić i odzyskiwać Życie Stworów (i Życie gracza przez Mistrzynię Ofiary). Nadal zapewnia to cenną ochronę stworom, nie będąc znacznie lepszym niż prawie każde inne dostępne narzędzie.
Nie zapewnia już części maksymalnego życia stwora jako Tarcza Energii.
Teraz zapewnia + 20% do odporności na chaos na poziomie klejnotu 1, do + 30% na poziomie klejnotu 20.

Wezwij Golema Carriona

Powoduje teraz, że twoje Golemy Carrion zadają o 5% więcej obrażeń na pobliskich stronników innych niż Golem (od 8%), maksymalnie do 50% (z 80%).

Wezwij Holy Relic

Teraz wyświetla życie stwora w opisie.
Czas odnowienia umiejętności Novy wynosi 0,3 sekundy (od 0,25).

Przywołaj szkielety

Obrażenia zadawane przez stwory na wszystkich poziomach klejnotów zostały zmniejszone o około 40%. Ta zmiana nie jest widoczna na klejnocie, ponieważ jest własnością samego stwora i nie wpływa na Szkieletowych Magów ani na inne nie-podstawowe Stwory Szkieletów przywołane przez Vaal Summon Skeletons.
Liczba maksymalnych przywołanych szkieletów, które możesz mieć na poziomie 20 klejnotów, wynosi teraz 7 (zcool.

Temporal Chain

Teraz działa o 50% mniej przeciwko graczom. Wcześniej miał o 40% mniejszy wpływ na graczy. Zauważ, że ta zmiana oznacza, że ​,​,jest multiplikatywna ze źródłami zwiększonego efektu przekleństwa.

Volatile Dead

Teraz pokazuje, że masz ograniczenie do maksymalnie 60 kul naraz.

Kinetic Blast

Teraz zadaje podstawowe obrażenia i ma dodatkową skuteczność obrażeń wynoszącą 140% na poziomie klejnotu 1 (od 120%), do 155% na poziomie klejnotu 20 (od 147%).

Syfon mocy

Teraz zadaje podstawowe obrażenia i ma dodatkową skuteczność obrażeń wynoszącą 140% na poziomie klejnotu 1 (od 125%), do 159% na poziomie klejnotu 20 (od 150%).

Support Gem Balance
===================

Wsparcie Totem Ballisty

Teraz powoduje, że obsługiwane umiejętności zadają 42% mniej obrażeń na poziomie klejnotu 1 (z 50%), do 33% mniej na poziomie klejnotu 20 (z 41%).

Wsparcie Feeding Frenzy

Teraz daje stworom z obsługiwanych umiejętności 25% szans na przyznanie Ci Szaleństwa Żywienia przy trafieniu na poziomie 1 klejnotu, do 44% na poziomie klejnotu 20 (poprzednio 25% na wszystkich poziomach klejnotów).
Nie powoduje już, że stwory ze wspieranych umiejętności zadają więcej obrażeń, gdy masz Feeding Frenzy.

Uwolnij wsparcie

Teraz powoduje, że zaklęcia zadają 20% mniej obrażeń, gdy Powtarzają się na poziomie klejnotu 1 (z 35%), do 11% na poziomie 20 (z 26%).

Awakened Unleash Wsparcie

Teraz powoduje, że zaklęcia zadają 10% mniej obrażeń, gdy Powtarzają się na poziomie klejnotu 1 (z 25%), do 8% na poziomie 5 (z 23%).

Balans drzewa pasywnego
=======================

Druga umiejętność pasywna na ścieżce Tarczy Energii z miejsca początkowego Wiedźmy daje teraz +15 do maksymalnej Tarczy Energii (od +10), a pierwsza i ostatnia umiejętność pasywna ścieżki Tarcz Energii bezpośrednio po tej pasywności teraz zapewnia teraz 3% zwiększenie Tarczy Energii oprócz +10 do maksymalnej Tarczy Energii, którą wcześniej przyznali.
Gromada Wandslinger na północ od Wiedźmy została przerobiona. Daje teraz o 25% większe obrażenia podczas posługiwania się różdżką, o 5% większą szybkość ataku za pomocą różdżek, oraz powoduje wzrost i redukcję obrażeń zaklęć, które mają zastosowanie do ataków podczas używania różdżki. Umiejętności pasywne poprzedzające tę umiejętność dają w sumie o 24% większe obrażenia podczas posługiwania się Różdżką oraz o 4% większą szybkość ataku za pomocą Różdżek.
Enigmatyczny Zasięg zapewnia teraz o 10% zwiększoną Szybkość Ataku z Laskami (z 8%) i o 10% zwiększoną Szybkość Rzucania podczas władania Laską (z 8%). Mała umiejętność pasywna bezpośrednio poprzedzająca ją zapewnia teraz o 8% większy obszar działania przy użyciu laski (z 6%).
Wybuchowe uderzenie (na północ od templariuszy) zapewnia teraz o 30% większe obrażenia od ognia (z 25%) i 12% większy obszar działania (z 8%), a także +10 do siły i inteligencji. Mała umiejętność pasywna na południe od godnego uwagi zapewnia teraz o 8% większe obrażenia od ognia (z 6%) i o 8% większy obszar działania (zamiast 4% zwiększonej prędkości rzucania umiejętnościami ognia). Pierwsza mała umiejętność pasywna gromady zapewnia teraz obrażenia od ognia zwiększone o 12% (z 10%).
Gromada Płonącego Ciepła przesunęła się nieco na południe, ale nadal jest połączona z tą samą umiejętnością pasywną.
Gromada Tajemnej Przestrzeni przesunęła się na południe i znajduje się teraz na północ od Tajemnej Wizji.

Ascendancy Balanse
==================

Nekromanta

Bariera Kości nie zapewnia już Odporności na Żywioły na stwora. Zwiększone odzyskiwanie Tarcza Życia i Energii na stwora wynosi teraz 2% (z 3%), maksymalnie 20% (z 30%).
Commander of Darkness zapewnia teraz tobie i pobliskim sojusznikom + 30% do wszystkich odporności na żywioły (z 20%).

Morderca

Opportunistic zapewnia teraz 25% więcej obrażeń, gdy w pobliżu znajduje się najwyżej jeden Rzadki lub Unikalny wróg (z 20%)
Zasadzka i zabójstwo zapewniają teraz o 25% więcej obrażeń za pomocą trafień i dolegliwości przeciw wrogom o niskim poziomie życia (z 20%).
Mistwalker zapewnia teraz o 15% zwiększoną szybkość ataku i rzucania podczas nieuchwytności (z 20%).

Opiekun

Promienna Wiara daje teraz maksymalną Tarczę Energii równą 10% twojej Zarezerwowanej Many Tobie i pobliskim Sojusznikom (z 15%).

Item Balance
============

Obrażenia fizyczne przyjmowane jako modyfikatory Chaosu / Ognia / Zimna / Błyskawicy wzajemnie się wykluczają.
Modyfikatory klątw przy trafieniu (znajdujące się na pierścieniach) wzajemnie się wykluczają. Nie obejmuje to tych uzyskanych w wyniku uszkodzenia przedmiotów.
Klejnoty korumpujące mogą teraz gwarantować „Wrogowie mają -2% do całkowitej redukcji obrażeń fizycznych przeciwko twoim trafieniom”.
Uszkodzone implikacje na paskach, które zwiększają dwa różne Atrybuty, wykluczają się wzajemnie.
Modyfikator „Wytrzymałość” w butelkach z maną ma teraz 30% skrócony czas trwania (z 25%), a teraz także ma 30% zmniejszoną odzyskaną ilość. Kolby z tym modyfikatorem nie są już w kolejce, gdy aktywny jest silniejszy efekt. Zamiast tego czas trwania będzie nadal wygasał bez efektu, dopóki nie skończy się mocniejszy efekt kolby lub czas trwania trwałej kolby upłynie całkowicie.
Łuki mogą teraz rzucać sufiksem wysokiego poziomu, który powoduje, że strzelają 2 dodatkowymi strzałami. Istniejący mod Splintering może teraz pojawiać się na łukach niższego poziomu i jest bardziej powszechny.
Modyfikator „of Tacati” może teraz pojawiać się tylko w zbroi ciała. Teraz zmniejsza obrażenia zadawane z czasem o 5 do 7% (z 8 do 10%). Jeśli użyjesz Boskiej Kuli, przedmiot zaktualizuje się do tych nowych wartości.
Modyfikator „Tacati” na broni dodaje teraz 3 do 5% obrażeń fizycznych jako dodatkowe obrażenia chaosu (od 8 do 10%). Możesz odkryć swoją starą broń, jeśli z jakiegoś powodu chcesz obniżyć zadawane obrażenia.
Penetracja odporności elementarnej modyfikatora „Topotante” dotyczy teraz tylko ataków i przenika teraz od 5 do 7% odporności wroga (od 13 do 15%). Na istniejące przedmioty wpływa zmiana typu penetracji, a użycie Boskiej Kuli sprawi, że istniejące przedmioty osiągną te nowe wartości.
Modyfikator biżuterii „Guatelitzi” zapewnia teraz o 2% większą żywotność (z 3 do 5%). Wersja Energy Shield zapewnia teraz zwiększoną o 3% maksymalną tarczę energetyczną (z 8 do 10%). Użycie Boskiej Kuli doprowadzi istniejące przedmioty do tych nowych wartości.
Modyfikatory „Xopec” nie mogą już pojawiać się na butach, rękawiczkach lub hełmach. Wersja amuletu zapewnia teraz zwiększenie maksymalnej many zamiast płaskiej regeneracji many. Wpływa to na istniejące przedmioty z tym modyfikatorem.
Modyfikator „Puhuarte” zapewnia teraz 3 do 5% obrażeń fizycznych przyjmowanych jako element (od 9 do 10%). Wyróżnij to, jeśli wolisz otrzymywać więcej obrażeń fizycznych.
Modyfikatory broni jednoręcznej „Citaqualotl” zapewniają teraz obrażenia zwiększone o 50 do 66% przez twoje stwory (z 70 do 74%). Wersje z bronią dwuręczną zapewniają teraz obrażenia zadawane przez twoje stwory o 85 do 94% (z 105 do 110%). Możesz użyć Boskiej Kuli na istniejącej broni, jeśli masz dość siły budowy stworów.
Frostblink odległość podróży Zaklęcia w labiryncie hełmu zapewniają teraz o 50% większą odległość podróży od Bezlitosnego Labiryntu (z 65%) i 75% większą odległość podróży od Wiecznego Labiryntu (ze 100%). Nie wpływa to na istniejące przedmioty z tym zaklęciem.
Nie możesz już zdobywać pocisków +2 do zaklęcia hełmu w kopalni Pyroclast. Wariant +1 pochodzi teraz wyłącznie z Wiecznego Labiryntu.

Influenced Items Modiffiers
===========================

Nowe mody są dostępne w rękawicach Hunter Influposed i Warlord Influposed.
Kolejny poziom modyfikatorów maksymalnej odporności jest teraz dostępny w butach, rękawiczkach, hełmach i tarczach. Kołczany mogą teraz rzucać 2. poziom tych modyfikatorów.
Wzniosłe Kule Crusadera / Odkupiciela / Łowcy / Władcy będą teraz poprawnie przestrzegać ograniczeń modów Sztylety i Ostrza Bojowe.
Hełmy pod wpływem Shaper mogą teraz zyskać „Pobliscy wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia od żywiołów”.
Starsze Wpływane kołczany nie mogą już zyskać „szansy na Szał Szału przy zabiciu”.
Pasy wpływowe Władcy mogą teraz zyskać „zwiększone Obrażenia” przy wartościach nieco wyższych niż te, które można znaleźć na ukrytych przedmiotach.
Pasy wpływające na Shaper nie mogą już zyskać „zwiększonej tarczy energetycznej”.
Zwiększone modyfikatory obrażeń od ognia, zimna i błyskawic na paskach, odpowiednio, od wpływowych pasów Władcy, Odkupiciela i Krzyżowca, mogą teraz rzucić o 5% więcej niż poprzednio. Istniejące elementy można podzielić na te nowe wartości.
Amulety, na które wpływają Łowcy, mogą teraz zyskać „Obrażenia Chaosu w stanie wyniszczenia jak życie”.

Fossil Crafting
===============

Chcemy, aby wytwarzanie było sposobem na zdobycie wspaniałych przedmiotów, ale nie jedynym sposobem na zdobycie najlepszych przedmiotów. W szczególności tworzenie skamieniałości było jedynym sposobem na uzyskanie dużej liczby bardzo pożądanych modów. Zrezygnowaliśmy ze wszystkich ekskluzywnych modów Fossil, z wyjątkiem tych znalezionych na Faceted, Bloodstained i Hollow Fossils, i przenieśliśmy wiele z nich do innych źródeł. Te mody można nadal uzyskać poprzez wytwarzanie skamieniałości, o ile element podstawowy również spełnia wymagania modu.

Skamieliny nie mogą już wytwarzać żadnych modów prefiksów i sufiksów, których nie można uzyskać nigdzie indziej, z wyjątkiem tych przyznanych przez skamieniałości Faceted, Bloodstained i Hollow Fossils. Ujawnione modyfikatory (takie jak te, które zmieniają cenę sprzedaży sprzedawcy przedmiotu) pozostają. Następujące mody zostały przeniesione, podczas gdy nie można już uzyskać wszystkich innych:

Na Butach: +2 do poziomu osadzonych Ognistych Klejnotów (teraz od Wpływu Władcy), +2 do poziomu gniazdowych Zimnych Klejnotów (teraz od Odkupiciela), +2 do poziomu gniazdowanych Błyskawic Klejnotów (teraz od Wpływu Krzyżowców), +2 do poziomu osadzonych Klejnotów Chaosu (teraz z Wpływu Łowcy), +1 do globalnego poziomu podniesionych Widm (teraz z Wpływu Starszego).

Hełm: Pobliscy wrogowie mają -x% odporności na ogień (teraz od wpływu Wodza Władcy), Pobliscy wrogowie mają -x% odporności na zimno (teraz od Wpływu Odkupiciela), Pobliscy wrogowie mają -x% Odporności na Błyskawice (teraz od wpływu Krzyżowca), Pobliscy wrogowie mają -x% Odporność na Chaos (teraz od Wpływu Łowcy), Pobliscy Wrogowie otrzymują x% zwiększone Obrażenia Fizyczne (teraz od Wpływu Starszego), zwiększony efekt Fortyfikacji (teraz od Wpływu Krzyżowca).

Pancerz ciała: Ataki z gniazdami mają -15 do kosztu many (teraz od Wpływu Władcy), x% zwiększony efekt Aury na ciebie (teraz od Wpływu Odkupiciela).

Kołczan: x% szansy na zdobycie Szału Szału po trafieniu rzadkiego lub Unikalnego Wroga (teraz od Wpływu Starszego).

Pas: Zwiększone Obrażenia Chaosu (teraz od Wpływu Łowcy), zwiększone Obrażenia Fizyczne (teraz od Wpływu Starszego), zwiększone Obrażenia Żywiołów (teraz od Wpływu Shaper), zwiększone Tarcze Energii od Pancerza (teraz od Wpływu Shaper, a teraz Prefiks), szansa na podwójny Efekt Pancerza po trafieniu (teraz od Wpływu Starszego, a teraz Prefiksu).

Pierścienie: modyfikatory pijawek Ogień / Zimno / Błyskawica / Fizyczne / Chaos można teraz znaleźć wyłącznie na specjalnych spotkaniach żywiołów Delve.

Broń: Socketed Attacks / Spells zadają x% więcej obrażeń (teraz znalezione w wyniku Shaper's Influence), szansa, że ​,​,Trucizna / Krwawienie zadane tą bronią zadadzą więcej obrażeń (teraz znalezione w wpływach Starszego), szansa zastraszenia przy trafieniu (teraz znaleziona u Łowcy Wpływ), aury z twoich Umiejętności zwiększają obrażenia zadawane Tobie i Sojusznikom (teraz od Wpływu Odkupiciela).

Klejnoty: Obrażenia przenikają 1% Ognia / Zimna / Błyskawicy / Odporności na Żywioły (teraz od Zepsutych implikacji).
Nie można już uzyskiwać wyłącznych modyfikatorów rękawic, amuletów i tarcz skamielin. Istniejące elementy pozostaną niezmienione.

Unique Item Balance
===================

Unikalne Kamienie Strażnicze zawsze upuszczają się z liczbą zastosowań, która jest wielokrotnością 3.
Zbawiciel: Wojownicy Mirażu stworzeni za pomocą tej broni mogą teraz zużywać ładunki, aby ominąć czasy odnowienia, jeśli umiejętność, której używają, ma czas odnowienia, który można ominąć w ten sposób. Na przykład Mirage Warriors Warrior Strike będą teraz konsumować Frenzy Charge, dopóki nie wyczerpie się, w którym to momencie będą używać Flicker Strike dopiero po upływie czasu odnowienia. Ci Mirage Warriors mają teraz nowy fajny efekt.
Osobliwość: Aura przyznana przez ten przedmiot ma teraz promień 35 jednostek (z 25). Wpływa to na wszystkie wersje przedmiotu.
Zerphi's Heart: Teraz zapewnia Soul Eaterowi na 20 sekund po użyciu umiejętności Vaal (od 10 sekund). Istniejące wersje tego przedmiotu można przywrócić do tych wartości za pomocą Boskiej Kuli.
Czuwanie Przesilenia: Teraz ma 30-40% obrażeń zwiększonych (z 20 do 25%) i 8-10 Regeneracji Many na sekundę (z 2 do 3). Wzmocnienie Obecności Shapera przyznane przez ten przedmiot zapewnia teraz -20% do szybkości wygaśnięcia wzmocnienia (z 33%). Ta zmiana wzmocnienia wpływa na wszystkie wersje przedmiotu, jednak istniejące przedmioty będą musiały mieć Boską Kulę, aby otrzymać resztę zmian.


Ciało Tempered / Spirit / Mind i Transcendant Flesh / Spirit / Mind zostały całkowicie przerobione. Nie ma to wpływu na istniejące elementy i tylko nowe wersje tych elementów będą miały następujące zmiany:

Tempered Flesh daje teraz -1 do siły na siłę na przydzielonych umiejętnościach pasywnych oraz o 2% wyższy wskaźnik regeneracji życia na 10 siły na przydzielonych umiejętnościach pasywnych.
Tempered Spirit daje teraz -1 do Zręczności na Zręczność na przydzielonych umiejętnościach pasywnych oraz o 2% większą prędkość ruchu na 10 Zręczności na przydzielonych umiejętnościach pasywnych.
Tempered Mind daje teraz -1 do Inteligencji za każdą Inteligencję na przydzielonych umiejętnościach pasywnych oraz o 2% wyższy wskaźnik odzyskiwania many na 10 Inteligencji na przydzielonych umiejętnościach pasywnych.
Transcendentne Ciało daje teraz -1 Siłę na Moc przydzielonych Pasywów, 3% zwiększoną Odzyskiwanie Życia na 10 Siły na przydzielonych Pasywach, 2% zmniejszoną Współczynnik Odzyskiwania Życia na 10 Sił na nieprzydzielonych Pasywach i + 7% do Mnożnika Trafienia Krytycznego na 10 Siły na nieprzydzielone umiejętności pasywne.
Transcendentny Duch zapewnia teraz -1 Zręczność na Zręczność przydzielonych Pasywów, 3% zwiększoną Szybkość Ruchu na 10 Zręczności na przydzielonych Pasywach, 2% zmniejszoną Szybkość Ruchu na 10 Zręczności na nieprzydzielonych Pasywach i +125 do Dokładności na 10 Zręczności na nieprzydzielonych Pasywach.
Transcendentalny Umysł teraz zapewnia -1 Inteligencję na Inteligencję na przydzielonych umiejętnościach pasywnych, 3% zwiększony Wskaźnik Odzyskiwania Many na 10 Inteligencji na przydzielonych umiejętnościach pasywnych, 2% zmniejszoną Szybkość Odzyskiwania Many na 10 Inteligencji na nieprzydzielonych umiejętnościach pasywnych i + 3% obrażeń w czasie Mnożnik na 10 Inteligencji na nieprzydzielonych umiejętnościach pasywnych.

Grand Spectrum: wersje kobaltu zapewniają teraz o 25% większą szansę na trafienie krytyczne na jedno wielkie widmo (z +30 do maksymalnej many). Wersje Viridian zapewniają teraz o 15% większe obrażenia od żywiołów na jedno wielkie widmo (z 12%). Karmazynowe wersje zapewniają teraz + 7% do wszystkich odporności na żywioły na wielkie widmo (od 200 pancerza). Nie ma to wpływu na istniejące wersje tych przedmiotów, z wyjątkiem wersji Viridian, którą można aktualizować Boską Kulą.
Feught Mind zwiększa teraz koszt many umiejętności o 50% (ze 100%) i zapewnia zwiększenie obrażeń zaklęć o 30 do 40% (z 20 do 30%). Wpłynęłoby to na istniejące elementy, poza tym, że wszystkie są uszkodzone, nie można ich ponownie przerzucić. Obwiniaj Atziri.
Los Vaala ma teraz obrażenia fizyczne zwiększone o 180 do 210% (ze 160 do 180%). Istniejące wersje można aktualizować Boską Kulą.
Shadowstitch ma teraz zwiększoną obronę o 250 do 350%. Istniejące elementy pozostają nienaruszone.

Dziedzictwo Ahn zapewnia teraz + 2% do maksymalnej odporności na żywioły, gdy nie masz żadnych ładunków wytrzymałościowych (od 3%). Możesz użyć Boskiej Kuli na istniejących przedmiotach, aby zwiększyć prawdopodobieństwo śmierci podczas noszenia.

Dotyk Shapera zapewnia teraz +1 maksymalną manę na 4 Siła (od 2 maksymalnej many na 4 Siła) oraz 1% zwiększoną Tarczę Energii na 10 Siły (z 2% zwiększonej Tarcza Energii na 10 Siły). Możesz użyć Boskiej Kuli w istniejących wersjach, jeśli uważasz, że posiadanie takiej ilości Many i Tarcze Energii jest nieetyczne (ponieważ tak jest).

Crown of Eyes powoduje teraz zwiększenie i zmniejszenie obrażeń od zaklęć, które mają zastosowanie do ataków o wartości 150% ich wartości (ze 100%). Wpływa to na wszystkie wersje przedmiotu.

Łańcuchy dowodzenia: Umiejętności przyznane przez ten przedmiot zostały zaktualizowane zgodnie z Bronią ożywienia. Wersja umiejętności na poziomie 18 dodaje 108 do 159 obrażeń fizycznych atakowanym przez nią stworom. Ten poziom umiejętności może animować do 13 stworów. Wersja umiejętności poziomu 20 dodaje 126 do 184 fizycznych obrażeń do ataków animowanych przez nią stworów. Ten poziom umiejętności może animować do 14 stworów. Oba mają podstawowy czas trwania 20 sekund. Te zmiany wpływają na wszystkie wersje elementu.

Jorrhast's Blacksteel: Umiejętność przy zabijaniu tej broni została również zaktualizowana zgodnie z Bronią ożywienia, a także wpływa na wszystkie wersje przedmiotu.

Baron: Teraz zapewnia o 10 do 20% zwiększone maksymalne życie stworów (z 20%), +1 do maksymalnej liczby podniesionych zombie na 500 Siły (od 300) i przy co najmniej 1000 Siły, 1,5 do 2% obrażeń zadawanych przez twoje Raised Zombies jest dla ciebie pijawką jako Life (od 2%). Użycie Boskiej Kuli zaktualizuje istniejące wersje tego przedmiotu do tych nowych wartości.

Harfa Śmierci zapewnia teraz + 50% do Mnożnika Trafienia Krytycznego (od + 100%). Możesz użyć Boskiej Kuli, aby ją zniszczyć oraz wszelkich istniejących Opusów Śmierci.
Obliteration ma teraz (25-50) do (85-125) dodatkowych obrażeń fizycznych (od 24-30 do 80-92). Możesz użyć Boskiej Kuli, aby zaktualizować istniejące wersje przedmiotu do tych nowych wartości.

Wątek nadziei: wyjaśniono opis obszaru, w którym można alokować umiejętności pasywne.
Eclipse Solaris nie dodaje już obrażeń fizycznych. Teraz ma (30-45) do (60-80) dodanych obrażeń od ognia i zwiększa szybkość ataku o 6 do 10%. Nie ma to wpływu na istniejące wersje tego produktu ani jego nieaktualnej wersji Corona Solaris.

Pięść Doryani ma teraz 30% efekt wstrząsu, +80 do 100 do maksymalnej Tarcza Energetyczna (od +30), 30% szansy na Wstrząs (od 10%), a teraz zapewnia 200-250 Tarcza Energetyczna po zabiciu Zszokowanego Wroga (z 30). Istniejące przedmioty można zaktualizować do tych nowych wartości za pomocą Boskiej Kuli, ale nie uzyskają zwiększonego efektu Szoku. Umiejętność Doryani Dotyku przyznana przez ten przedmiot ma teraz 30% mniej Prędkości Ataku (z 50% mniej) i ma teraz 40% szans na Szok (z 20%). Te zmiany wpływają na wszystkie wersje elementu.

Umysł Rady nie odzyskuje już many po zszokowaniu wroga. Powoduje teraz, że Umiejętności Ataku mają dodatkowe Obrażenia od Błyskawicy równe 6% maksymalnej wartości Many i powodują, że tracisz 3% Many, gdy użyjesz Umiejętności Ataku. Teraz ma od +15 do 20 do maksymalnej Tarcza Energii. Nie wpływa to na istniejące wersje tego elementu.

Łapacz Dusz nie zapewnia już zmniejszonego kosztu umiejętności Vaal. Daje teraz o 80-120% większą szansę na trafienie krytyczne dzięki umiejętnościom Vaal. Zwiększa teraz obrażenia za pomocą umiejętności Vaal o 80 do 120% (z 60 do 100%). Użycie Boskiej Kuli na istniejących przedmiotach zapewni nowe wartości, ale nie zmieni modyfikatora Koszt Duszy Vaal na modyfikator Szansy na Trafienie Krytyczne.

Soul Ripper został przerobiony. Ma teraz od -40 do +90 maksymalnych ładunków i zużywa maksymalne ładunki przy użyciu, zapewniając dusze Vaal równe zużytym ładunkom. Teraz traci wszystkie ładunki po wejściu do nowego obszaru. Istniejące wersje pozostają niezmienione.

Inne zmiany przedmiotów
=======================

Karta Wróżenia Mroczny Mag nie daje już Ostrzy Bojowych jako nagrody.
Karta wróżby Cena ochrony może ponownie spaść. Teraz zawsze zapewnia mapę zamku równą poziomowi, który byłby, gdyby wszystkie Kamienie Strażnicze były umieszczone w swoim regionie w bieżącej lidze.

Delve Changes
=============

Obszary Delve są teraz uważane za poziom potworów w płytszej części Delve, co oznacza, że ​,​,gracze nie będą przeskalowani poniżej poziomu płytszej części Delve. Oznacza to również, że filtry przedmiotów, które filtrują według poziomu obszaru, będą działać poprawnie w kopalni azurytu.
Nie możesz już wchodzić w obszary Delve, jeśli znajdujesz się 20 poziomów (lub więcej) poniżej najbardziej płytkiej części Delve, do której próbujesz uzyskać dostęp.
Nie możesz już dołączyć do trwającego już spotkania Delve.
Zwiększono szybkość i liczbę potworów, które odradzają się podczas przebywania na terenie miasta.

Incursion Changes
=================

Jeśli masz szczęście, możesz teraz znaleźć podwójnie skorumpowane Sznurki Sługi ze Świątyń Najazdu na poziomie 80 lub wyższym.
Wiele pokoi zapewnia teraz premie w całej Świątyni za dzisiejszą Świątynię Atzoatl w zależności od ich poziomu. Następujące pokoje przyznają teraz + 1% do rozmiaru potwora, 2% zwiększonej ilości znalezionych przedmiotów i 4% zwiększonej rzadkości przedmiotów znalezionych na poziomie pokoju: Warsztat pułapek, Warsztat płatnerza, Pokój sparingowy, Świątynia wzmocnienia, Baseny przywrócenia, Wylęgarnia , Flame Workshop, Lightning Workshop
Skrzynie we współczesnej Świątyni Najazdu, które wcześniej zawierały Unikatowy Najazd lub magiczny przedmiot z modyfikatorem Architekta, teraz także upuszczają 2 do 3 rzadkich przedmiotów z modyfikacjami Architekta.
Wyższe poziomy Trującego Ogrodu dodają teraz coraz większe trujące strąki, w tym niektóre zawierające potwory na poziomie 3.
Burze z Generatora Burz i jego wyższych poziomów teraz uderzają znacznie częściej, a ich efekty trwają dłużej.
Na podstawie poziomu sekwencji badań Geodety, Architekci z dzisiejszej świątyni będą teraz upuszczać przedmioty walutowe związane z mapą.
Królewska sala konferencyjna i jej wyższe poziomy teraz dodają więcej magicznych potworów do świątyni. Jeśli uda ci się tam znaleźć Atziri, jej podstawowe życie będzie teraz bardziej zbliżone do jej ekwiwalentu Fragmentu Vaala.
Na podstawie poziomu sekwencji pomieszczeń Warsztatu Armourer, potwory w dzisiejszej świątyni skorzystają ze zwiększonej odporności na żywioły i przyjmą zmniejszone obrażenia fizyczne, zgodnie z podobnymi modyfikatorami mapy (w tym korzyści dla rzadkości przedmiotów, ilości i zestawu potworów rozmiar, z którym pochodzą te modyfikatory).
Opierając się na poziomie sekwencji pokoi w Sparring Room, potwory w dzisiejszej świątyni skorzystają ze zwiększonej szansy na krytyczne uderzenie i mnożników ciosów krytycznych, zgodnie z podobnymi modyfikatorami mapy (w tym korzyści z rzadkości przedmiotów, ilości i wielkości paczki potworów) z którymi pochodzą te modyfikatory).
Wartownia i jej wyższe poziomy zwiększają teraz rozmiar potworów w całej świątyni.
Laboratorium badawcze Splinter zawiera teraz naruszenie. Wersje tego pokoju na wyższych poziomach dodają dodatkowe skrzynie Przełamań i Uścisków Dłoni.
Warsztat jubilera i jego wyższe poziomy teraz zwiększają rzadkość przedmiotów we współczesnej świątyni.
Shrine of Empowerment zapewnia teraz również potworom we współczesnych świątyniach zwiększone modyfikatory prędkości ataku i rzucania, zgodnie z podobnymi modyfikatorami mapy (w tym korzyści dla rzadkości przedmiotów, ilości i wielkości zestawu potworów, które pochodzą z tych modyfikatorów). Sanctum of Unity (poziom 2) daje teraz +1 do poziomu potworów w obecnej świątyni, a Nexus Świątynny (poziom 3) teraz daje +1 do poziomu zarówno potworów, jak i przedmiotów w dzisiejszej świątyni .
Na podstawie poziomu sekwencji pomieszczeń Wylęgarni potwory w dzisiejszej świątyni będą korzystać ze zwiększonych modyfikatorów obrażeń, zgodnie z podobnymi modyfikatorami mapy (w tym korzyści dla rzadkości przedmiotów, ilości i wielkości zestawu potworów, które pochodzą z tych modyfikatorów) .
Opierając się na poziomie sekwencji Wylęgarni pomieszczeń, potwory w obecnej świątyni będą korzystać z modyfikatorów, które zapewniają dodatkowe obrażenia od ognia potworom, zgodnie z podobnymi modyfikatorami mapy (w tym korzyści z rzadkości przedmiotów, ilości i wielkości pakietu potworów, które te modyfikatory pochodzą).
Opierając się na poziomie sekwencji Wylęgarni pomieszczeń, potwory w obecnej świątyni będą korzystać z modyfikatorów, które zapewniają dodatkowe obrażenia od błyskawic potworom, zgodnie z podobnymi modyfikatorami mapy (w tym korzyści z rzadkości przedmiotów, ilości i wielkości pakietu potworów, które te modyfikatory pochodzą).
W oparciu o poziom pomieszczeń serii komór Torment Cells potwory we współczesnej świątyni zaczną się teraz Opętane od poziomu 2.
Szerszy zakres Strongboxów można teraz znaleźć w komorze Strongbox i na wyższych poziomach.
Ławki rzemieślnicze Świątyni Najazdu mogą być teraz używane przez postacie z tego samego konta, inne niż to, które je otworzyło.

Betrayal Changes
================

Aisling może teraz nagradzać Skarabeusze Metamorficzne, jeśli ma pracę interwencyjną. Teraz nagradza podwójnie zawoalowaną bronią i biżuterią, jeśli jest w transporcie, oraz podwójnie zawoalowaną zbroją i biżuterią, jeśli jest w Fortyfikacji.
Mastermind może teraz upuszczać Skarabeusze Metamorficzne.

Zmiany na mapie
===============

Wprowadziliśmy kilka dużych zmian w HP mapowych Bossów:

Kopie Atziri utworzone podczas walki w Alluring Abyss Atziri mają teraz około 5 razy więcej życia niż wcześniej.
Bossowie Caer Blaidd, Azyl Poorjoya, Koszmar Actona, Maelström Chaosu, Mao Kun, Sanctum Olmeca, Whakawairua Tuahu, Plac Vinktar, Dwór Perandus, Putrid Cloister, Świątynia Zmierzchu, Machinarium Doryaniego, Ziemia Święta i filary Życie Arun znacznie wzrosło.
Niekształtowane potwory na końcu rękawic Shaper również miały zwiększone życie.
Mapy oferowane w ramach misji Zana odziedziczą teraz poziom przebudzenia mapy, na której stoi Zana.
Poziom Zany jest teraz oparty na liczbie zrealizowanych celów premiowych, a nie tylko na liczbie map ukończonych w atlasie.
Odpowiedniki bossów Brutus, Merveil i Weaver otrzymały takie same uaktualnienia, jak ich wersje kampanii w wersji 3.9.0.
Komory grobowe zostały przeniesione na poziom 7, dlatego nie ma jednej samotnej małej mapy poziomu 7.
Modyfikator mapy „Unikaj dolegliwości żywiołów” zapewnia teraz potworom 30/50/70% szansy na uniknięcie dolegliwości żywiołów
  
Snoopy
11.03.2020 20:05:12
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 62 #5435780
Od: 2019-12-17
Dzięki wielkie na pewno się przyda wesoły
  
Scoobe
11.03.2020 21:27:33
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 93 #5435805
Od: 2019-5-15
uuu widzę nerfa dla zombiaków, kurcze a miałem z baronem biegać muszę teraz wszystko przemyśleć...
  
Redgar
11.03.2020 21:36:54
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5435807
Od: 2018-12-1
    Scoobe pisze:

    uuu widzę nerfa dla zombiaków, kurcze a miałem z baronem biegać muszę teraz wszystko przemyśleć...


Nowe pasywki dają dużo dla minionów, więcej niż to co zabrali taki dziwny
  
Scoobe
11.03.2020 22:08:35
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 93 #5435815
Od: 2019-5-15
właśnie nie wiem gdzie szukać tych nowych pasywek
  
Redgar
11.03.2020 23:04:48
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5435824
Od: 2018-12-1
Będą wypadały z potworów Delirium i tylko z nich Cluster Jewels.
  
VLCNO
12.03.2020 11:13:48
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 199 #5435920
Od: 2019-4-16


Ilość edycji wpisu: 1
Ja się zastanawiam teraz co grac, czy startuje animated weapo lub zombie i gram do konca, czy przechodzę na golemancera który praktycznie nie jest znerfiony a zadaje absurdalne obrażenia. Zastanawiam się tylko jak zrobić aby mieć 1k hp regen przy 7k hp.
  
Redgar
12.03.2020 17:27:32
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5436032
Od: 2018-12-1
    VLCNO pisze:

    Ja się zastanawiam teraz co grac, czy startuje animated weapo lub zombie i gram do konca, czy przechodzę na golemancera który praktycznie nie jest znerfiony a zadaje absurdalne obrażenia. Zastanawiam się tylko jak zrobić aby mieć 1k hp regen przy 7k hp.


Na start pewne są totemy. Do t14 spoko dojdziesz za build na który wydasz 40c. Mogę pastebina podrzucić, jeśli chcesz. Taki z Tabula rasa wesoły
Golemy są też dobre, ale nie wiadomo po ile te jewele dla nich będą.
  
VLCNO
12.03.2020 17:59:05
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 199 #5436048
Od: 2019-4-16
Raczej na pewno będę grać miniony, ewentualnie będę grać ignite armagedon brand.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » NEWSY » PATCH NOTES 3.10 W J. POLSKIM

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny