Liga Betrayal, ogólne wrażenia.
No więc tak to wygląda po moich rozkminkach wesoły jeżeli w czymś się mylę to proszę poprawcie mnie.
Są cztery dywizje syndykatu z poszczególnymi zdarzeniami, które możemy napotkać na mapie: interwencja, badania, fortyfikacja i transport. Dywizje te są połączone żółtymi liniami na tej naszej rozpisce syndykatu którą możemy dowolnie zmieniać i ogólnie chodzi o to żeby tych gostków których sobie upatrzymy umieścić w tych polach oznaczonych na czerwono. Robimy to za pomocą punktów które zdobywamy zazwyczaj za przesłuchiwanie (jak już rozprawimy się z syndykatem zawsze mamy dwie opcje do wyboru: zabić albo przesłuchać, co dają poszczególne z tych opcji? tego wam nie napiszę bo jest to randomowe i po prostu trzeba czytać) Po co mamy ich umieszczać w tych czerwonych strefach? Gdy członek syndykatu jest na samym dole drabinki, nie ma nic jest goły i po pierwszej z nim interakcji nadajemy mu jakiś bonus (tu też trzeba czytać i liczyć trochę na łut szczęścia bo niektóre opisy są strasznie mętne) np taki gostek może mieć unikat lub większą ilość currency czy innego dobra, jeżeli będzie w tym czerwonym polu i do końca go sprogresujemy (tymi punktami o których pisałem wyżej) to będzie się można do niego wybrać i zabrać mu to co ma XD Na tej planszy z syndykatem są też zielone połączenia które oznaczają przyjaźń pomiędzy bandytami i jeżeli trafiamy gostka z transportu który ma zieloną kreskę z gostkiem od interwencji to kolejny encounter jaki spotkamy powinien być z interwencji, poza tym połączeni na zielono gostkowie będą sobie pomagali w walce (tego do końca jeszcze nie rozgryzłem więc jeśli ktoś to kmini lepiej to niech coś doda od siebie) Tyle mniej więcej załapałem odnośnie syndykatu, teraz czekam na Redgara bo nadal nie łapię niektórych kwestii i naprawdę przydał by się jakiś lepsiejszy poradnik zrobiony przez fachowca.
Pozdrawiam.


  PRZEJDŹ NA FORUM