Polskie forum o grze Path of Exile

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » NEWSY » NOWE I PRZEROBIONE SKILLE OPIS.

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Nowe i przerobione skille opis.

  
Redgar
11.09.2020 16:21:10
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 696 #5928496
Od: 2018-12-1
Wraz z uruchomieniem ligi Heist zostaną wdrożone i przerobione następujące gemy:

Blazing Salvo
=============

Blazing Salvo Salwa uwalnia strumień ognistych moździerzy, które mogą trafiać wrogów, gdy lecą i lądują w krótkich odstępach czasu, a każdy moździerz powoduje eksplozję. Kiedy celujemy z bliska, eksplozje mogą uderzyć w cel wielokrotnie, podczas gdy celowanie na odległość powoduje ich rozproszenie i większy promień wybuchu, co zapewnia szeroki rozrzut obrażeń.
Umiejętność nagradza sprytne pozycjonowanie, dzięki czemu dobrze nadaje się do rzucania ręcznego lub uważnego umieszczania totemów, pułapek i min. Wielokrotne wsparcie pocisków powoduje większe obrażenia z bliskiej odległości i bardziej niezawodne rozłożenie obszaru, podczas gdy Fork pozwala, aby moździerze rozdzieliły się na dwie, jeśli trafią wrogów, a każdy eksploduje osobno. Połącz umiejętność z Void Sphere, aby przyciągnąć wrogów do Concentrated Salvo, lub użyj Flame Wall, aby dodać obrażenia od ognia dla Blazing Salvo, jednocześnie nakładając efekt palenia Flame Wall na trafionych wrogów.

Crackling Lance
===============

Ceackling Lance wystrzeliwuje szeroką wiązkę błyskawicy, która ma dodatkowe obszary błyskawicy, które ją rozszczepiają, uderzając wrogów w dużym zasięgu. Crackling Lance ma wbudowaną intensywność, więc każde rzucenie zwiększa obrażenia, podczas gdy obszary drugorzędne nachylają się, aż wszystkie błyskawice wystrzelą pojedynczą szerszą wiązką.
Umiejętność ta ma potężną zdolność zadawania obrażeń pojedynczym celom podczas rzucania ręcznego, a jednocześnie zapewnia niezawodne pokrycie obszaru, gdy jest używana z triggers'ami, totemami, pułapkami lub minami. Jego premia do obrażeń zwielokrotnia się ze wsparciem Intensity, dzięki czemu może zadawać niesamowite obrażenia pojedynczym celom, a wysokie obrażenia są świetne do tworzenia bardzo potężnych wstrząsów na wrogach.

Intensiity and the Pinpoint Support
===================================

Intensity została wprowadzona jako mechanika o wysokim ryzyku i wysokich nagrodach podczas rzucania z ręki, która pozwala na tworzenie potężnych skoncentrowanych obrażeń podczas wielokrotnego rzucania, o ile się nie ruszasz i kosztem efektu obszarowego. Aby ulepszyć mechanikę, obniżamy podstawową maksymalną intensywność do 3, jednocześnie zwiększając wszystkie premie, aby to zrekompensować. To przyspieszy narastanie i utratę intensywności, a jednocześnie doda więcej mocy drzewu pasywnemu, co zapewnia maksymalną intensywność.
Zmieniliśmy mechanikę Intensity, aby była taką, którą możemy wbudować w inne umiejętności i wsparcie, takie jak Crackling Lance i nowe Wsparcie Pinpoint Support. Pinpoint Support daje 3 dodatkowe pociski, a każdy stos Intensity zmniejszy liczbę wystrzeliwanych pocisków o 1, jednocześnie znacznie zwiększając obrażenia umiejętności. Zwiększając swoją maksymalną intensity, możesz stracić wszystkie pociski, więc to wsparcie działa dobrze z zaklęciami, które mogą łatwo zdobyć dodatkowe pociski.

Firestorm
=========

Klasyczne zaklęcie Path of Exile, Firestorm, zostało przerobione, aby nadać mu mocniejszy efekt wizualny, bardziej niezawodne pokrycie obszaru i większą nagrodę za rzucanie mniejszej liczby potężniejszych Firestorm. Jest to teraz umiejętność poziomu 28, zwiększona z poziomu 12. Firestorm przyzywa teraz pojedynczy, potężny meteor, po którym następuje mniejsza trwająca przez pewien czas Firestorm (burza ognia). Ma teraz ograniczenie liczby trwających burz, które mogą być aktywne jednocześnie, więc możesz przywołać tyle meteorów, ile chcesz, ale nie możesz kumulować trwającego Firestorm, wydłużając ich czas trwania i szybko uruchamiając lub rzucając umiejętność . Pozwoliło nam to znacznie zwiększyć obszar każdego uderzenia i ogólne obrażenia na rzucenie (oraz poprawiło wydajność).

Icestorm
========

Umiejętność Icestorm nadawana poprzez unikalny przedmiot The Whispering Ice została ulepszona wizualnie, aby zmodernizować tę umiejętność, jednocześnie otrzymując kilka zmian balansu. Ma limit burzy jak Firestorm, chociaż limit jest znacznie wyższy niż Firestorm, więc działa lepiej z trigger'owaniem i szybką mechaniką rzucania. Jego obszar działania i obrażenia zostały zwiększone, a częstotliwość uderzenia została zmniejszona.

Discharge
=========

Discharge to kolejna długa umiejętność Ścieżki Wygnania, która nie zwróciła zbytniej uwagi na równowagę ze względu na to, jak zależna była od określonej mechaniki, która może bardzo szybko generować ładunki, zmuszając równowagę do skupienia się na małej garści unikalnych przedmiotów, które mogą generować ogromną liczbę ładunków tak szybko, jak tylko możesz użyć umiejętności. Aby uczynić umiejętność bardziej dostępną, podstawowe obrażenia Discharge zostały prawie potrojone, a obszar jego działania skaluje się teraz znacząco wraz z liczbą zużytych ładunków, ale otrzymała krótki czas odnowienia. To sprawia, że ​,​,nadążanie za generowaniem ładunku jest znacznie łatwiejsze w zarządzaniu w przypadku szerszego wyboru kompilacji. Jego kara do obrażeń po aktywacji została zastąpiona karą do obrażeń dolegliwości, ponieważ może teraz wywołać bardzo niszczycielski zapłon.

Aby zachować klasyczny styl gry trigger Discharge (wyzwalanie Discharge), dodano nowy klejnot progowy Endless Misery, który ustawia czas odnowienia Discharge na znacznie niższą wartość, ale także ma kary za obrażenia i obszar działania, przybliżając go do poprzedniej iteracji Discharge.
Został również zmieniony wizualnie, aby dopasować go do nowoczesnych efektów umiejętności i poprawić jego wydajność.

Glacial Cascade
===============

Glacial Cascade ma teraz dodatkową mechanikę, która zapewnia unikalny styl gry, który nagradza sprytne pozycjonowanie. Umiejętność ma teraz stały knockback (odpychanie wrogów od gracza przy uderzeniu), stałe rozłożenie kaskady, a ostatnia seria kaskady zadaje znacznie więcej obrażeń na większym obszarze. Użyj knockback z Glacial Cascade, aby odepchnąć wrogów w kierunku dużego uderzenia, i ostrożnie ustawiaj umiejętność na bossach, aby maksymalnie wykorzystać obrażenia. Umiejętność nadal zadaje znaczne obrażenia pułapkami i minami, ale może teraz znacznie lepiej wykorzystać totemy i rzucanie ręczne.
Umiejętność w dużym stopniu korzysta ze zwiększonego obszaru działania, pozwalając na większe nakładanie się serii. Zmieniliśmy również umiejętność, aby zamieniała 100% obrażeń fizycznych na zimno, więc do pełnej konwersji umiejętności nie jest wymagany żaden klejnot zaklęcia ani klejnot wsparcia.

Splitting Steel
===============

Splitting Steel to nowa umiejętność niskiego poziomu, która wykorzystuje mechanikę odłamków. Każde użycie wystrzeliwuje pojedynczy odłamek, który eksploduje w dodatkowe pociski, gdy trafi we wroga lub dotrze do wybranego miejsca, tworząc mniejsze odłamki, które lecą w kierunku pobliskich wrogów, zanim wybuchną mniejszymi eksplozjami. Umiejętność ma dodatkowe obrażenia fizyczne i szansę na przebicie, coś, co wcześniej nie było dostępne na tak niskich poziomach.
Wprowadzono zmiany w mechanice rozszczepienia, co oznacza, że ​,​,rozszczepianie występuje teraz przed zachowaniem innych pocisków, Oznacza to, że Fork, Pierce lub Chain miałoby miejsce po tym, jak Split wygeneruje wszystkie dodatkowe pociski, otwierając wiele interesujących sposobów wykorzystania tych mechanizmów.

Call of Steel
=============

Call of Steel to dodatkowa umiejętność przyznawana, o ile masz na wyposażeniu którykolwiek ze stalowych gem'ów. Pozwala zdetonować wszystkie przebicia wrogów na bardzo dużym zasięgu, powodując, że zadają oni swoje zmagazynowane obrażenia od impalsu na niewielkim obszarze wokół nich. Obejmuje to wszystkich martwych wrogów, których zwłoki zostały potraktowane poprzez Impale.
Call of Steel generuje również odłamki, które mogą być użyte przez dowolną umiejętność Steel, generując po jednym dla każdego przebitego wroga w zasięgu, a także 4 odłamki przy pierwszym użyciu, a następnie kolejne 4 co pół sekundy, aż osiągniesz maksimum 12 odłamków. Użycie umiejętności stali przerwie to ciągłe ładowanie, więc najlepiej jest zaplanować jej użycie, gdy będziesz wykonywać inne czynności, jeśli nie masz w pobliżu wystarczającej liczby przebitych wrogów.

Shattering Steel
================

Shattering Steel otrzymało pewne zmiany, aby uczynić umiejętność bardziej elastyczną kosztem zużycia dwóch odłamków. Pociski z Shattering Steel nie mogą już trafiać w ten sam cel wielokrotnie, ale zamiast tego zadają znacznie więcej obrażeń z bliska, zużywając odłamki. Umiejętność ma teraz cztery dodatkowe pociski (z dwóch), a odległość pocisku jest teraz bardziej niezawodnie modyfikowana przez prędkość pocisku. Pociski nadal eksplodują w obszarze stożka, gdy się zatrzymają, a obszary te mogą uderzyć w cel wiele razy, jeśli uda ci się zmusić je do nałożenia się.
Umiejętność zapewnia teraz wzmocnienia, które dają szansę na blok za każdym razem, gdy używasz jej podczas zużywania odłamka. Możesz mieć do 6 takich wzmocnień, które dają szansę na blok, każdy z własnym czasem trwania, więc musisz często używać tej umiejętności, aby premia była aktywna. Dają one sporą przewagę w obronie, aby utrzymać cię przy życiu.

Lancing Steel
=============

Lancing Steel został całkowicie przerobiony. Użycie ataku pochłania teraz 4 odłamki, tworząc wirującą grupę odłamków skierowanych do przodu. Gromada szybko wystrzeliwuje pociski, celując w wrogów znajdujących się z przodu z dużej odległości lub wrogów w dowolnym kierunku w pobliżu gromady. Pociski są skierowane na wrogów, których klaster nie trafił jako pierwszy, pozwalając klastrze na wybijanie słabszych wrogów przed skupieniem się na pozostałych celach. Pociski zadają większe obrażenia celom, które nie zostały jeszcze trafione przez każdą grupę odłamków, dzięki czemu umiejętność jest znacznie bardziej skuteczna w niszczeniu bardzo dużych grup wrogów, które są rozproszone.
Dodatkowe pociski dodają się do całkowitej liczby pocisków wystrzelonych w każdym klastrze, z 50% więcej pocisków wystrzeliwanych za każdy zużyty odłamek. Oznacza to, że umiejętność zwykle wystrzeliwuje trzykrotnie większą liczbę pocisków ze stałą szybkością, tworząc grad odłamków, które zadają niszczycielską salwę obrażeń, szczególnie w połączeniu z efektem Pierce. Możesz mieć jednocześnie aktywnych wiele klastrów, ograniczonych jedynie szybkością generowania odłamków.


oryginał + film jak to wszystko działa:

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

  
Snoopy
11.09.2020 16:27:38
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 62 #5928517
Od: 2019-12-17
Dzięki wielkie za tłumaczenie wesoły najbardzier Firestorm i Icestorm mi się podobaja ,)

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » NEWSY » NOWE I PRZEROBIONE SKILLE OPIS.

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny